גוגל הצליחה לשעשע לא מעט גולשים ברשת בעקבות שינוי קטן ומרשיע בכרטיס המידע אודות חברת דואר ישראל. במקום  הצבי המוכר בלוגו של החברה הופיע חילזון, שמציג את השירות האיטי של הדואר.

רוב הסיכויים שפספסתם את השינוי המבדר הזה בגלל שרק בגרסה האנגלית לדואר ישראל צץ לו החילזון, ואילו בגרסה העברית של כרטיס המידע שמספקת גוגל על דואר ישראל מוצג הלוגו הנכון של הצבי.

לוגו החילזון (צילומסך: מתוך הפייסבוק של Omri Drabski)

על פי הבדיקה של אתר 'מאקו' את תוצאת החיפוש המעניינת הזו העלה לראשונה הגולש עומרי דרבסקי בדף הפייסבוק שלו. ההשערה היא שהלוגו של החילזון הגיע לגוגל, בעקבות פרסום הכתבה של האתר 'טיימס אוף ישראל' שהעלתה את לוגו החילזון שיצר לראשונה הגולש דניאל קנס בדצמבר 2015, לאחר הפרסום על סירוב חברות מחו"ל לשלוח מוצרים לישראל בעקבות עיכובים ואיבודים בדואר המקומי.

"הרשיתי לעצמי לעצב מחדש את הלוגו של דואר ישראל למשהו עדכני יותר… יצא מדויק, לא? שתפו, אולי מישהו שם יבין את האבסורד", כתב בעבר דניאל בצירוף הלוגו בפייסבוק שלו וזכה ל-5000 לייקים וליותר מ-3,000 שיתופים.

מה שחשוב שלפחות אם לא מהירות הומור יש שם ב'דואר ישראל' שבחרו להגיב למקרה המביך של גוגל לערוץ nexter במאקו, כי "החילזון שב הביתה בשלום".