ליברמן: "מי שרוצה בטובתו של אזריה שישב בשקט" - סרוגים

ליברמן: "מי שרוצה בטובתו של אזריה שישב בשקט"

שר הבטחון, אביגדור ליברמן: "מי שרוצה בטובתו של אלאור אזריה צריך עכשיו לשבת בשקט ולהפסיק את הרעש והמהומה"

ליברמן: "מי שרוצה בטובתו של אזריה שישב בשקט"
  (צילום: פלאש90)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התייחס לפני זמן קצר (שלישי) לפרשת החייל הלוחם אלאור אזריה, וחשף כי הוא מקבל פניות רבות ללשכתו.

"לאור הפניות הרבות ללשכתי בעניין אלאור אזריה אני אומר שוב כדי שיהיה חד וברור: מי שרוצה בטובתו של אלאור אזריה צריך עכשיו לשבת בשקט ולהפסיק את הרעש והמהומה".

ליברמן התייחס לטענות לפיהן מדובר בחייל מצטיין ואמר כי "כולנו זוכרים שמדובר מצד אחד בחייל מצטיין ומן הצד השני במחבל שבא לרצוח יהודים. אנו עושים הכל על מנת לשמור על הערכים של צה״ל ועל החייל אזריה. כל השאר – רק מזיק".

בשבוע שעבר, לאחר הרשעתו של אזריה בהריגה, אמר ליברמן: "מדובר בפסק דין קשה והדבר הראשון שהייתי מבקש מכולנו, גם אלו שאוהבים יותר את פסק הדין וגם אלו כמוני שאוהבים הרבה פחות את פסק הדין – כולנו מחויבים לכבד את ההכרעה המשפטית, אנחנו כולנו מחויבים לשמור גם על איפוק. חשוב גם שלמרות פסק הדין הקשה מערכת הביטחון תסייע לחייל ולמשפחתו בכל מה שאפשר לבוא לקראתו, לסייע ולהקל."

כזכור, ליברמן בתור חבר כנסת הגיע לדיון בהארכת מעצרו של אזריה, אולם מאוחר יותר מונה לשר בטחון ושינה את הטון.

לא להשתלח ברמטכ"ל

"אני קורא בעיקר לאישי ציבור להפסיק להשתלח במערכת הביטחון, בצבא, ברמטכ"ל. הקריאות ששמעתי בחצי השעה האחרונה זה דבר פסול מן היסוד. הרמטכ"ל הוא המפקד של הצבא, הוא באמת עושה ימים כלילות, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מחויב לביטחון ישראל ועשה לא מעט וכולם מכירים אותו שנים רבות. לכן כרגע כל הקריאות וההשתלחויות בצבא וברמטכ"ל, פשוט אין להן שום מקום.

"חייבים  לשמור את הצבא מחוץ ומעל לכל ויכוח פוליטי. חייבים להוציא את צה"ל ואת מערכת הביטחון מכל הויכוחים ולשמור אותו כקונצנזוס הרחב ביותר של החברה הישראלית. אני גם חושב שמן הראוי ללמוד את פסק הדין, לקרוא, לקחת קצת אוויר ולספור עד 3 לפני שכולנו נסתער על המיקרופונים וכל אחד יביע את דעתו. המשפט הסתיים, יש הכרעה, ואני חוזר ואומר שגם אלו שאוהבים פחות את ההכרעה ואני נמנה איתם, אנחנו כולנו מחוייבים לקבל ולכבד את ההכרעה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שחררו את אלאור מייד !!!! עשיתם מספיק נזק עד עתה.
דן | 10-01-2017 17:12
שחררו את אלאור מייד !!!! עשיתם מספיק נזק עד עתה. נא לחזור על זה בכל הרשתות ובכל קבוצות הווטסאפ
2
למה לשבת בשקט? את מי בדיוק אסור להרגיז???
נגה | 10-01-2017 23:30