רביבי במתקפה חריפה: "מדובר בבן אדם שקרן" - סרוגים

רביבי במתקפה חריפה: "מדובר בבן אדם שקרן"

מתקפה מימין אודות כוונתו של ג'ון קרי לשאת נאום שיציג את הפתרונות לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני. רביבי: "מדובר באדם שקרן"

רביבי במתקפה חריפה: "מדובר בבן אדם שקרן"
  (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, יציג מאוחר יותר היום את העקרונות האמריקאים לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני. לקראת נאומו של קרי הצפוי לתקוף את מדינת ישראל, גורמים בימין יוצאים במתקפה חריפה נגד קרי ומכנים אותו "שקרן".

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, מסר ל'סרוגים' כי קרי הוא אדם שאינו דובר אמת, איש של חלומות באספמיה.

רביבי נזכר כי "בפגישה עמו לפני מספר שבועות הבנתי כי מדובר בבן אדם מנותק שמחפש כותרות, בן אדם שלוקח צד בסכסוך ומבלבל בין עובדות למשאלות לב. במהלך השנים שבהן שימש בתפקידו נחשף קרי פעם אחר פעם לפשרנות של מדינת ישראל בסכסוך מצד אחד, ומצד שני לעקשנות של הרשות הפלסטינית שפספסה הזדמנויות רבות לשבת סביב שולחן המשא ומתן ולהגיע לשלום בר קיימא".

עוד הוסיף רביבי כי על קרי להפסיק לחלום את החלומות הוורודים שלו שבשבילנו הם חלום בלהות. "עליו להתחבר למציאות האמיתית ולא למציאות המדומה שבה הוא חי" ציין.

גם השר גלעד ארדן תקף את קרי ואמר כי "מצער מאד שממשל אובמה, שטעה לאורך כל שנותיו בצעדים שנקט במזה״ת, מנסה להבטיח שהכאוס הזה יישמר גם אחרי כהונתו".

"נאום פרמטרים ברגע האחרון לפני סוף ‏כהונתו של קרי ביחד עם החלטת מועצת הביטחון יבטיחו סופית שהפלשתינים לא יסכימו לשום מו״מ בשנים הבאות וירחיקו כל סיכוי לקדם שלום", אמר ארדן.

"פאתטי להציג נוסחה ‏לסיום הסכסוך ברגע האחרון כאשר לא הצלחת להזיז שום דבר ( חוץ מועידת תומכי חמאס בפריז) לאורך כל כהונתך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שקרנים
אוריאל | 28-12-2016 11:01
אל תגיד למי שמאכיל אותך ושומר על ביטחונך שקרן . סתכל במראה ותראה שקרן .
סליחה קרי מאכיל אותנו ודואג לנו
מיכל | 28-12-2016 15:17
מנין העובדות הללו?
2
הרבנים רודפים אדם ושנים מסיתים את כולם, וכל העולם מתעללים באדם ומצרים את חייו ומסיתים לרצח. ויש להם תשובות שקריות, הם מוציאים לעז ודיבה במקום לחקור אותו ואז יגיעו לאמת שהם טועים, אבל הם במלחמה. אילו האמת היה נר לרגלם, הם לא היו מעזים להטעות את כולם.
| 28-12-2016 15:17
והאמת הוא שדבריהם שקרים. והיא והוריה היו מתעללים באכזריות בשני ילדים עד היום שנים, והיא הודתה בפני העו״ס ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם ונעשו שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והגיע לגיל 13 ולא דואגת לו אפילו לתפילין, ורק הרב מלמד אותה לומר יש לו הכל. והרב תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם בהפצת שם רע ושקרים עליו. ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב לאחר שנאסרה והוציאו ממנו גט בכפיה ולא רוצה אותו נמשכת ההתעללות האיומה.ויודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור ולבטל אותו, ולא נותנים לו אפילו לישון. אשה ששוברת חפצים ואת הראש והאף והשיניים של ילדיה ואונסת ומונעת ממנו יחסים, ושאמא שלה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית הוריה, הם עשו הפסקת חשמל והביאו חתולים ודבורים, וזרקו את הילדים בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות. ומבטיחה להפריד בניהם ומדריכה את ביתה לעשות לו כויות בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שהודתה, היא מפיצה שקרים, כדי לחפות עליה. וממציאה שהוא אמר ולא אמר. רק היה כרבי זושא שמבזה את עצמו בשקר בכדי לעוררה ממעשיה עם אחיה ושכניה.