תמיכה חוצת מפלגות במשה סוויל - סרוגים

תמיכה חוצת מפלגות במשה סוויל

על רקע פתיחת המירוץ לראשות מועצת גוש עציון, 15 חברי כנסת מהליכוד, מהבית היהודי ומכולנו, הודיע על תמיכתם במשה סוויל. הרשימה המלאה בפנים

author-image
תמיכה חוצת מפלגות במשה סוויל
  תמיכה חוצת מפלגות. סוויל

עם ההכרזה על הבחירות הקרבות לראשות מועצת גוש עציון בחודש פברואר הקרוב, זכה בשבת האחרונה ממלא מקום ראש המועצה, משה סוויל, לתמיכה רחבה וחוצת מפלגות משרי הממשלה וח"כים בולטים במועמדותו לראשות המועצה.

במודעה, שפורסמה בשבת האחרונה ועליה חתומים 15 חברי כנסת, נכתב: "אנו, שרי ממשלת ישראל, סגני שרים וחברי כנסת, תומכים ומתייצבים לימין משה סוויל, בהתמודדותו לתפקיד ראש המועצה האזורית גוש עציון".

הפגין מנהיגות

"בחמש השנים האחרונות פעלנו יחד עם משה סוויל בשיתוף פעולה הדוק ומקצועי בקידום ופיתוח גוש עציון בכל התחומים. משה סוויל הפגין מנהיגות, ראייה ממלכתית והבנה עמוקה של עבודת מערכות המנהל הציבורי והממשלתי והממשק עם הרשות המקומית. משה סוויל יודע להוביל תהליכים המשמעותיים מאוד לרווחת תושבי גוש עציון".

"אנו מתחייבים להמשיך ולפעול יחד, ובכל הכוח למען גוש עציון ותושביו ואנו בטוחים כי בחירתו של משה סוויל לראשות המועצה תבטיח את המשך התנופה והשגשוג של גוש עציון", חתמו הח"כים.

15 ח"כים חתומים על המודעה

בין השרים שחתמו על המודעה ניתן לראות את השרים גלעד ארדן, ישראל כץ, יריב לוין, חיים כץ, יובל שטייניץ וגילה גמליאל מהליכוד. כמו גם חברי הכנסת מהמפלגה יואב קיש, דוד אמסלם, מיקי זוהר וסגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי. גם יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין חתום על המודעה והביע את תמיכתו.

ממפלגת 'הבית היהודי' הביעו את תמיכתם הח"כים שולי מועלם, מוטי יוגב וכן סגן שר הביטחון, ח"כ הרב אלי בן דהן.

גם חבר הכנסת אלי כהן ממפלגת 'כולנו' חתם על המודעה.

1

אמשיך לפעול למען פיתוח הגוש

משה סוויל, ממלא מקום ראש המועצה, בירך על התמיכה ומסר ל'סרוגים': "אני מודה לשרים, לח"כים ולאישי הציבור שהביעו בפומבי בסוף השבוע האחרון את תמיכתם במועמדותי לראשות מועצה, וכן למאות הרבות של תומכים שפנו אלי וחיזקו את ידי. יחד נפעל ונצליח, עם ולמען תושבי גוש עציון ולמען בנייתו, שגשוגו ופיתוחו של הגוש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
משה סוויל
עומר | 25-12-2016 20:46
מועמד ראוי ביותר. מחובר לקרקע ולאוכלוסיה. איש מעשה, ישר והגון, טוב לב ואהוב על הבריות. בהצלחה!!!
2
המודעה הזו הורידה לי את החשק לתמוך בו
| 25-12-2016 23:17
3
כתבה מיותרת
תושב נגעל | 27-12-2016 19:52
את מי זה מעניין? מה זה הכתבה המעפנה הזאת ? בושה לאתר שמפרסם כתבות מוזמנות ורדודות
4
האמת
אבי | 05-02-2017 3:27
האמת היא, שסביל הוא לוביסט ולא יותר. הוא ילד, חסר ביטחון שעסוק יום ולילה בלשווק את עצמו על ידי אחרים- וידאו 1 שלו מדבר הוא לא פירסם. ואנחנו ציבור אידיוט נבחר כמובן בו כי הוא משקיע מיליוני שקלים בפרסום , סקרים וכתבות טיפשיות כמו שאת. אל תטעו, הוא שילם הון בשביל כל הכתבות האלה. חבל באמת חבל על שאר המתמודדים במעט יותר צנועים ולטעמי יותר ראויים.
5
מושחת
דניאל | 23-10-2018 19:51
לא כולם היו יודעים איזה מועצה הרוסה עם חובות אדירים, אף אחד לא היה בוחר באדם כזה שנית