איילת שקד לגלעד ארדן: "שקרן, שקרן, שקרן" - סרוגים

איילת שקד לגלעד ארדן: "שקרן, שקרן, שקרן"

עימות חריף נערך בין שניים משרי הממשלה הבכירים, במהלך הדיון על הקיצוץ הרוחבי בתקציבי הממשלה. ארדן: "אתם דואגים רק לציבור שלכם". שקד: "שקרן"

איילת שקד לגלעד ארדן: "שקרן, שקרן, שקרן"
  עימות חריף. שקד וארדן (צילום: אלכס קולומויסקי, ynet)

עימות חריף נערך היום (ראשון) בין שניים משרי הממשלה הבכירים, במהלך הדיון על הקיצוץ הרוחבי בתקציבי הממשלה וזאת בעקבות ההוצאות הצפויות בעקבות פינוי היישוב עמונה ודחיית פתיחתו של תאגיד השידור הציברי 'כאן'. הקיצוץ, בסך 1.2 מיליארד שקלים, כולל קיצוץ בתקציבי המשרדים השונים ובהם משרד החינוך, הבריאות, הרווחה ועוד.

ראוי לציין כי בתקציב המדינה המקורי הוכנס סעיף שלפיו תושבי הקיבוצים יתחילו לשלם מס, מהלך שהיה אמור להכניס לקופת המדינה 550 מיליון שקלים. אלא ששני שרי הבית היהודי, איילת שקד ואורי אריאל, הגישו הסתייגות על סעיף זה, ובעקבות זאת הורד תעריף המס כך שייכנסו לקופת המדינה רק 350 מיליון שקל.

על פי הדיווח באתר ynet, לאחר שהתקבלה ההסתייגות של שקד ואריאל,תקף השר לביטחון פנים ארדן את שרי הבית היהודי ואמר: "אתם דואגים רק לציבור שלכם. אני לא מבין למה אני צריך לממן את זה מתפקיד משרדי. כל מה שמעניין אתכם זה הסקטור שלכם".

השרה שקד זעמה על הדברים ותקפה את ארדן: "שקרן, שקרן, שקרן, שקרן". בעקבות זאת ענה לה ארדן בציניות: "באמת איילת, כאילו שאתם דואגים לקיבוץ יטבתה". שקד ענתה לו: "הדיבור שלך נגוע, אנחנו דואגים לקיבוצים כי הם שומרים על אדמות המדינה".

ארדן התייחס מאוחר יותר למקרה בחשבון הטוויטר שלו: "ויכוחים סוערים זה דבר מעניין אבל לא ממש חשוב. אכן היה לי ויכוח על הפגיעה בתקציב המשרד לביטחון פנים שבמהלכו התפתח ויכוח עם שרת המשפטים בטונים גבוהים. כדי להרגיע – מאז כבר נרגעו הרוחות והכל בסדר. הלוואי והיה לי שיתוף פעולה עם כל השרים כמו שיש ביני לבין איילת. מציע לעסוק בנושאים החשובים באמת שעל סדר היום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה שהקיבוצים לא ישלמו מס -? רק האברכים צריכים לשלם?
גם אני מאוכוב מבנט | 19-12-2016 0:17
רק בחורי ישיבות צריכים לשלם ביטוח לאומי? הם לא שומרים על עם ישראל???? עפ"ל