ועדת השחרורים קבעה: קצב משתחרר מהכלא - סרוגים

ועדת השחרורים קבעה: קצב משתחרר מהכלא

ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר החליטה היום לקבל את בקשתו של הנשיא לשעבר משה קצב לשחרור מוקדם. עם זאת שחרורו מתעכב בשבעה ימים

author-image
ועדת השחרורים קבעה: קצב משתחרר מהכלא
  (צילום: קובי גדעון, לע"ם)

נשיא המדינה לשעבר משה קצב, משתחרר מהכלא.

ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר קיבלה היום את בקשתו של האסיר משה קצב לשחרור מוקדם, ולמעשה הוא יכול להשתחרר כבר היום מבית הסוהר. בינתיים אישרה ועדת השחרורים של הנהלת בתי המשפט את בקשת המדינה לעכב את ביצוע ההחלטה בדבר שחרורו של קצב, בשבוע, וזאת לצורך שקילת עמדתה, האם לערער או לא.

ניגוד לפעמים קודמות בהן הגיש קצב בקשה לשחרור מוקדם, במשטרה ובשירות בתי הסוהר לא התנגדו לשחרור של קצב, הוא עמד בפני ועדת השחרורים וזו קבעה היום כי הוא יכול להשתחרר מהמאסר.

משדר מיוחד באולפן ynet

נזכיר כי לפני כארבעה חודשים נדחתה בקשתו של קצב, אך בחודשים האחרונים עובר קצב טיפול למכחישי עבירה בבית הסוהר, זאת לפי קביעת ועדת השחרורים הקודמת מולה הופיע.

בפעם הקודמת בה עמד בפני ועדת השחרורים, קצב טען בפני הוועדה כי הוא "לא חף מטעויות ומשגיאות", וכי "המעמד והכוח היו צריכים להביא אותי להתנהלות אחרת. אני רוצה לשקם את החיים שלי. כל יחסיי עם נשים היו טעות".

תנאי השחרור של קצב

השתלבות על בסיס יומי בלימודים בבית מדרש בקרית מלאכי, השתלבות בקבוצה טיפולית תורנית בתדירות של אחת לשבוע, טיפול פסיכו-סוציאלי פרטני בתדירות של אחת לשבוע.

על קצב נאסר להתראיין באמצעי תקשורת, בין בעצמו ובין באמצעות מי מטעמו וכן אסור לו לעסוק בכל תפקיד בו ימצא ביחסי מרות וכפיפות עם נשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מסיבת הודיה
ירוחם | 18-12-2016 15:15
ישיבת הר המור רבניה ותלמידיה מזמינים את הציבור למסיבת הודיה לרגל שיחרורו של נשיאנו היקר ר' משה קצב הי"ו שיתקיים בעז"ה בישיבת הר המור