סלומינסקי: משעה את עצמי מועדת החוקה - סרוגים

סלומינסקי: משעה את עצמי מועדת החוקה

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי הודיע היום כי הוא משעה את עצמו מניהול ישיבות ועדת החוקה. "הדבר הנכון הוא לאפשר בדיקה הוגנת של הטענות שהושמעו" והוסיף התנצלות

author-image
סלומינסקי: משעה את עצמי מועדת החוקה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

פרשת ניסן סלומינסקי.

ח"כ ניסן סלומינסקי הודיע היום כי הוא משעה את עצמו עד להודעה חדשה מניהול ישיבות ועדת החוקה של הכנסת.

בהודעה שיצאה מלשכתו נאמר: ""פניתי הבוקר ליו״ר המפלגה, השר נפתלי בנט ובתיאום עימו, הודעתי ליועמ"ש הכנסת, עו"ד איל ינון, על החלטתי שלא לנהל את ישיבות ועדת חוקה חוק ומשפט בתקופה הקרובה, מתוך הערכה וכבוד לתפקיד, לחברי הועדה ולציבור."

"אני מודע לכובד האחריות הנובע מהתפקיד, אך חשוב מכך, אני חש כי הדבר הנכון הוא לאפשר בדיקה הוגנת של הטענות שהושמעו." הוסיף סלומינסקי.

על הטענות נגדו מצד נשים שטוען שהותקפו על ידו מינית הוא התנצל: "אני חש צער עמוק באם התנהגות כלשהי מצידי התפרשה בדרך שונה מכוונתי, ולו ידעתי במי מדובר הייתי מתנצל אישית במלוא עוצמת הכנות האפשרית."

כפי שפרטנו בסרוגים, בשלב זה, מדובר במקסימום שניתן לעשות לח"כ סלומינסקי, מאחר שלא ניתן לפטרו מהכנסת.

"אני יודעת שאתן שם"

הבוקר פרסמנו בסרוגים, כי פעילת הבית היהודי, חגית גיבור, שלפני מספר שבועות פוצצה את הפרשה סביב חבר הכנסת ניסן סלומינסקי, ממשיכה בקריאתה לנשים שנפגעו מחבר הכנסת להגיע ולשטוח את עדותן ולהתלונן במשטרה.

בפוסט ארוך שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה ושותף על ידי בקבוצת הפדלחושיו"ת, כתבה גיבור: "ושוב אני פונה, נפגעות יקרות. אני יודעת שאתן שם. חוץ מהשמונה שפנו אני שמעתי גם עליכן. מחברות ובנות משפחה שיודעות שנפגעתן. אני גם יודעת שכרגע אינכן מתכוונות לדבר עם אף אחד על הנושא. אני יכולה רק לתאר לעצמי מה עובר ועבר עליכן בשבועיים האחרונים. בשקט מאחורי הקלעים. כשכולם מדברים עליו; נגדו או בשבחו. כשיש קולות שמתעצבנים על הפרסום. ואתן עומדות שם בשיחת הסלון או בהפסקה במשרד ושותקות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו