מבזקים

שר החינוך השיק את תכנית "ניפגש ב-5"

במסגרת המאמץ הלאומי להגדיל את מספר התלמידים והתלמידות הלומדים מתמטיקה ומדעים ברמה של 5 יחידות לימוד, השיק היום שר החינוך נפתלי בנט את התכנית "נפגש ב-5" שתיושם השנה ב-125 בתי ספר ברחבי הארץ. התכנית בהובלת משרד ראש הממשלה ומשרד החינוך פועלת בשיתוף Google וארגון החינוך קדימה מדע.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות