מבזקים

בהוראת בג"צ נדחתה שוב הקמת אתר הפסולת ליד רימונים

בעקבות העתירה שהגישה עמותת "ירוק עכשיו" וכן תושבים מהכפר ראמון ממזרח לעפרה נקבע כי הדיון יתקיים ב-17/5/17 ועד לתאריך זה אין לעשות כל פעולות לקידום האס"פ. איצ'ה מאיר מנכ"ל איגוד ערים לאיכות סביבה שומרון: "עשרות רבות של מזבלות מזהמות בעשנן את האזור. יש להקים מיד מתקנים לטיפול בפסולת תוך הפקת אנרגיה"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות