מחקרים שפורסמו לאחרונה מוכיחים כי אחת מכל 8 נשים תחלה במהלך חייה בסרטן השד, והמחלה תשפיע גם על 1% מהגברים. קמפיין המודעות לסרטן השד של חברת אסתי לאודר וקולקציית הסרט הוורוד נוצרו בשנת 1992, ומאז חולקו כמעט 110 מיליון סרטי דש ורודים ברחבי העולם.
ב-1992, אוולין לאודר הקימה את אגודת BCRF – The Breast Cancer Research Foundation®, ומיום הקמתה הקדישה חברת אסתי לאודר את תמיכתה לארגון, שאינו למטרת רווח. ה-BCRF מוקדש למימון של מחקר וחדשנות קלינית במטרה לסייע במציאת טיפול לסרטן השד. חברת אסתי לאודר מחויבת במסירות כבר למעלה מעשור למציאת תרופה לסרטן השד.
השנה משיקה החברה את קולקציית Pink Ribbon להעלאת המודעות לסרטן השד. בקולקציה שני מוצרים:
סט איפור Color Collection Pink Perfection – מהדורה מוגבלת של תיק איפור ורוד הכולל 4 צלליות Pure Color Envy Eye Shadow, סומק מסדרת Pure Color Envy ושפתון Pure Color Envy בגודל מלא, כולם בגוונים שנחשבים לבסט סלרס.
מחיר מלא לצרכן: 235 ש"ח.
ומהדורה מיוחדת של סרום New Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II החדש (בנוסחה החדשה שהושקה לאחרונה) בגודל 50 מ"ל עם מחזיק מפתחות חדש ותליון. התליון ומחזיק המפתחות מקושטים בעיצוב החדש לקמפיין. עיצוב זה, בהשראת הקמפיין הפרסומי של שנים עברו, מסמל את הנשים שנאבקות עם סרטן השד בוורוד, והצבעוניות הכחולה את הגברים שנאבקים במחלה ומהווים 1% מכלל החולים.
תכולה: 50 מ"ל.
מחיר מלא מומלץ לצרכן: 419 ש"ח.
המוצרים נמכרים בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצר אסתי לאודר, כאשר 30% מסכום הקנייה יתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים