"המכתב של גפני הוא כניעה לטרור האיסלאמי" - סרוגים

"המכתב של גפני הוא כניעה לטרור האיסלאמי"

יו"ר ועדת הכספים שיגר מכתב לנתניהו בו ביקש ממנו שלא להתיר עליית חברי כנסת להר הבית. במטה החרדי בליכוד זועמים: "דעתו של ח"כ גפני אינה דעתו של כלל הציבור החרדי"

"המכתב של גפני הוא כניעה לטרור האיסלאמי"
  לא מייצג את החרדים. גפני (מרים אלסטר/פלאש90)

במטה החרדי בליכוד, תוקפים בחריפות את מכתבו של יו"ר ועדת הכספים בכנסת ח"כ משה גפני (יהדות התורה) לראש הממשלה בנושא הר הבית.

בעקבות הוראת המשטרה כי היא מסירה את המניעה מחברי כנסת לעלות להר הבית, שיגר היום גפני מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו ביקש ממנו שלא לשנות את ההגבלה על הח"כים. "לאחרונה התפרסם כי המשטרה (בתנאים מסויימים) ממליצה לאפשר לחברי הכנסת לעלות להר הבית וההחלטה היא בידיך.", כותב גפני לנתניהו.

"הנני פונה ומבקש ממך לקבל החלטה להמשיך את מניעת העליה להר הבית. הן בנושא המדיני של התייחסות מדינות העולם לאפשר זאת, הן בנושא הבטחוני וההסתה הקיימת עקב כך בעיקר בעולם המוסלמי ולא רק בו, והעיקר כי אין סיבה לכך, היא לא מגלה ריבונות להיפך היא מהווה חילול הקודש במקום הקשור ביותר לעם היהודי והקדוש ביותר עבורו.

הינך יודע למנוע מתחים מיותרים, לא להתגרות באומות העולם בנושא שאין בו צורך, ואני מבקש ממך בשם שותפים רבים שלך אנא אל תאפשר את שינוי המצב בנושא העליה להר הבית מקום מקדשנו."

WhatsApp Image 2016-10-26 at 16.22.57

המכתב של גפני לנתניהו

בתגובה למכתב, הסירו במטה החרדי בליכוד את הכפפות ותקפו את גפני ישירות: "דעתו של ח"כ גפני אינה דעתו של כלל הציבור החרדי ומכתבו הוא גם כניעה לטרור המרצחים האיסלאמים וגם רוח גבית לאויבי העם היהודי, המנסים ממש בימים אלו לשכתב את ההיסטוריה ולעוות את הקשר בין העם היהודי לבירתו הנצחית ירושלים.

כל אדם ינהג כהוראת רבותיו בדיון ההלכתי לגבי המקומות המותרים לעלייה בהר הבית ומוטב שחברי הכנסת יעסקו בענייני הכנסת ויניחו ליושבי בתי המדרש לפסוק בענייני הלכה ומסורת ישראל."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
גפני
יוסי | 26-10-2016 20:24
דעת כל הציבור החרדי בנושא של עליה להר הבית כמו ח"כ גפני
2
גפני וחבריו הביאו אסון על עם ישראל
| 26-10-2016 22:28
שלמה המלך החכם מכל אדם אמר אל תצדק הרבה כי זו הטיפשות של החרדים וחבריהם.שלמה והעם לא צמו יום כיפורים באותו עניין של אל תצדק הרבה.
3
הר הבית
משה | 27-10-2016 1:09
רוב גדולי ישראל אוסרים את העחייה להר ביניהם גם הרב אבינר ורוב הרבנים המתירים מגיעים מהציבור הדתי לאומי לא התורני .שזה ציבור שהתדרדרותו הרוחנית ניכרת בכל מקום מפריצות ועד תמיכה ברבות כמו אצל הרפורמים לכו תראו את כמות לומדי התורה בבני ברק לעומת גבעת שמואל הציונות הדתית זו המצאה חדשה ודווקא החרדית הגלותית לכאורה היא זו ששמרה עלינו . אין עניין להתגרות באומות העולם לשוא בדברים שאינם נחוצים ולסכן את העם . כולם זוכרים מדוע פרצה האינתיפאדה השנייה .וזוהי דעת תורה בכתובות קיא ע''ב כתוב שאסור להתגרות באומות העולם עם כל הכבוד ריבונות לא יותר חשובה מחיי אדם פשוט אצלינו חיי אדם הם יותר חשובים מהארץ כנראה שגם החזון איש עודד כניעה לטרור האיסלאמי אולי פשוט תשנו את התור ותהפכו אותה ללאומית יותר ציונית יותר . אני מקווה שאתר סרוגים יפרסם את תגובתי למרות השקפתי השונה מהשקפתו .אני מקווה שלפחות בימין יש חופש ביטוי
4
התגובה לגפני ראויה בהחלט!
| 27-10-2016 8:37
ועובדה שבחג הזה עלו המון חרדים להר!