המועמד לראשות הבית היהודי לבנט: "בלי התחכמויות"

המועמד לראשות הבית היהודי לבנט: "בלי התחכמויות"

הרב יצחק זאגא, המועמד לראשות הבית היהודי, תוקף את נפתלי בנט בעקבות הבקשה לדחות את פינוי עמונה בחצי שנה: "בקשה מיותרת לחלוטין, ועושה רושם שאינה אלא בקשת "סנדלו אותנו"

המועמד לראשות הבית היהודי לבנט: אל תתחכם
  (צילום: מטה אורות בבית היהודי)

הרב יצחק זאגא, המתמודד לראשות הבית היהודי, לא מתרגש מהחלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להגיש בקשה לדחיית פינוי עמונה בחצי שנה, בעקבות הלחץ מצידו של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, ןטוען כי מדובר בתרגיל שתכליתו להסיר אחריות מבנט.

בפנייה פומבית ששיגר לבנט, אמר זאגא: "לכאורה הייתי צריך לברך אותך על ההתעשתות המהירה מנאום עמונה האומלל. אך לצערי הפניה המתוכננת שלכם לבג"צ בבקשה כביכול לדחיית ההרס – מיותרת לחלוטין, ועושה רושם שאינה אלא בקשת "סנדלו אותנו", הורידו מאיתנו את האחריות מול בוחרינו".

זאגא ממשיך בפנייתו לבנט ומדגיש: "להזכירך בגין העביר את חוק הגולן תוך מספר ימים, לכם יש יותר מחודשיים. נפתלי, קחו אחריות וחוקקו מיידית את חוק ההסדרה, בלי התחכמויות".

כזכור, לפני כחודש הודיע יצחק זאגא, ראש מטה 'אורות בבית היהודי', להתמודד מול נפתלי בנט על ראשות המפלגה. ממטהו נמסר כי "בכוונת הרב זאגא, למצב את מפלגת הבית היהודי כמפלגה כלל ישראלית, עם אמירה אידיאולוגית עקרונית וברורה, יחד עם התייחסות לנושאים חברתיים, ומתוך הצעת פתרונות מעשיים ויצירתיים, בתחום המאבק בעוני ופתרון משבר הדיור, כמו גם בכל שאר תחומי החיים במדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אם אכריז על עצמי מועמד לראשות הבית היהודי גם יכתבו כאן
ירון | 14-10-2016 15:32
כל שטות שאומר?
2
סוף סוף יש מנהיג בעל שיעור קומה שיודע לתת מענה
נריה | 14-10-2016 16:12
לצרכים האמיתיים שלנו בכל המישורים שלא מפחד מביקורת אמיתית אבל גם יודע לאהוב ולהוקיר את הצדדים החיוביים שבכל דבר. צריך אמירה ברורה ואמיצה כמו שכותה הרב קוק באורות: "האהבה הגדולה שאנו אוהבים את אומתנו לא תסמא את עיננו מלבקר את כל מומיה"
3
הוא חי בסרט שהוא יהיה יו"ר 'הבית היהודי', גם אם יקרה נס
אלי קליין | 15-10-2016 20:08
הוא חי בסרט שהוא יהיה יו"ר 'הבית היהודי', גם אם יקרה נס והוא יהיה יושב ראש המפלגה, הוא יעשה ש'הבית היהודי' לא יעברו את אחוז החסימה...