קורח על החרדים שתקפו אותה: "מבינה אותם" - סרוגים

קורח על החרדים שתקפו אותה: "מבינה אותם"

מגישת הטלויזיה הילה קורח שהותקפה על ידי חרדים בשכונת מאה שערים, דווקא מנסה להבין את התנהלותם. "הם נתקלים בתקשורת בזוויות מאוד לא נעימות"

author-image
קורח על החרדים שתקפו אותה: "מבינה אותם"
  הילה קורח במאה שערים (מתוך ynet)

מגישת הטלויזיה, הלה קורח, שהותקפה ביום רביעי האחרון על ידי חרדים קיצוניים בשכונת מאה שערים, טוענת כי היא דווקא מבינה אותם ומסוגלת להבין מדוע תקפו אותה.

"להגיד ניסיון לינץ' זה קצת מוגזם, זה היה מאוד לא נעים, אני לא ידעתי שמאה שערים זה מקום מסוכן", אמרה קורח בראיון לרדיו החרדי 'קול ברמה'.

לדבריה: "בניגוד למה שקורה הכניסה שלנו למאה שערים הייתה בגלל צילום על אדריכלות במאה שערים, לא חשבנו שזה יגיע לרמות כאלה, שלושים איש נעמדו סביבנו וצעקו לנו ללכת משם, זה היה לא נעים בכלל". קורח סיפרה כי "הם הגיעו עם ילדים קטנים בעגלות, אבל אני חייבת לומר, אני מקבלת הרבה תגובות שמכלילות את כל החרדים בזה, זה לא כל החרדים זה גם לא כל מאה שערים, היום שם אנשים מאוד אדיבים וסקרנים ששיתפו איתנו פעולה".

"ההתקפות האילו זה איום ונורא, זה מעשה לא יהודי", אמרה קורח והפתיעה כשהוסיפה כי היא "מבינה אותם". לדבריה: "הם נתקלים בתקשורת בזוויות מאוד לא נעימות, מגיעים לשם עיתונאים ומצלמים כתבות בסגנון גן חיות, בואו תראו איך אנשים שונים ומשונים חיים, אני מבינה את ההתנגדות, אבל אני חושב שאם הם היו מתנהגים בכבוד זה היה נראה אחרת".

"הרגשתי שעוד שנייה עושים עלינו לינץ'"

התקרית אירעה ביום רביעי האחרון, כאשר קורח, שהצטלמה עבור פרויקט חינוכי שלא קשור לעבודתה הטלוויזיונית, הגיעה בלבוש צנוע לשכונת מאה שערים, יחד עם צוות צילום ומאבטחים. כעבור שעה של צילומים התגודדו סביבם צעירים חרדים שביקשו מהם לעזוב את המקום. "זאת אחת החוויות הקשות שעברתי", סיפרה קורח.

לדבריה של קורח, השיא היה כאשר אחד החרדים שטייל במקום עם עגלת תינוק חסם להם את המעבר בדרך לאוטו. "זה התחיל בטפטופים עד שגורשנו על ידי המון", אמרה.

אחד מאנשי הצוות שנכחו במקום סיפר כי במהלך הצילומים נשמעו קריאות "פושעים" לעברו ולעבר אנשיו. "ירקו עלינו וזרקו עלינו ביצים, הצעירים התגודדו סביבנו ולא נתנו לעבור. כשצילמנו בסמוך לישיבה בירושלים, התחילו לקלל אותנו, אבל החלטנו שלא ניכנע – בשלב מסוים הבנו שאי אפשר להמשיך לצלם ורק רצינו לצאת משם".

עובד נוסף תיאר את התקרית ברשת, וסיפר שלא הייתה כוונה לפגוע בתושבי המקום. "ראיתם מנחה שהייתה לבושה יותר מאחלה דוסית ממאה שערים כי רצינו לכבד את המקום ואתכם, אתם החלטתם להפריע לנו", כתב. "זה התחיל בזריקת שקיות מים עם סבון מהחלונות, אחרי זה הרגשנו שעוד שנייה עושים עלינו לינץ'", הוסיף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לה שמחפשת נקודות זכות גם באלו שכמעט פגעו בה
| 25-09-2016 10:16
2
כל הכבוד על היושרה שלה.
יניב | 25-09-2016 16:55
אין הרבה כמוה בטלוויזיה, גם אברי גלעד מביע את דעתו במתינות ובהתחשבות.