דוידי פרל מכחיש רשמית: "לא תקפתי מעולם שום אשה" - סרוגים

דוידי פרל מכחיש רשמית: "לא תקפתי מעולם שום אשה"

ראש מועצת גוש עציון מכחיש רשמית את החשדות המיוחסים לו: "לא פגעתי בשום אשה ולא עברתי כל עבירה". את תשלום הפיצויים למתלוננת הוא מסביר: "קיבלתי החלטה להעדיף שקט על צדק"

דוידי פרל מכחיש רשמית: "לא תקפתי מעולם שום אשה"
  לא עברתי כל עבירה. פרל (צילום: גרשון אלינסון/פלאש90)

פרשת דוידי פרל. שבוע לאחר התפוצצות הפרשה, ראש מועצת גוש עציון מפרסם הערב (ג') מכתב רשמי בו הוא מכחיש מכל וכל את האשמות נגדו.

במכתב שהגיע לידי סרוגים ונשלח לחברי מועצת גוש גוש עציון לקראת כינוסם מחר לדון בנושי המשך כהונתו של פרל כראש המועצה, שובר פרל את השתיקה וטוען כי לא ביצע את העבירות המיוחסות לו.

"לאחר שתיקה שגזרתי על עצמי במשך מספר ימים בעצת חברים קרובים, הריני משתף אתכם בשעה קשה זו, שלי ושל משפחתי.", כותב פרל. "אני מישיר מבט אליכם, ואומר: לא עשיתי את הדברים המיוחסים לי בתקשורת, לא תקפתי מעולם שום אשה, לא פגעתי בשום אשה ולא עברתי כל עבירה."

פרל שעל פי הפרסום של רועי שרון בערוץ 10, שילם מאות אלפי שקלים למתלוננת נגדו, מסביר גם את הצעד הזה שנראה לכאורה מחשיד: "לצד אלו, שלתחושתי הם הרוב, האומרים שאין לדון אדם, או אפילו לקיים דיון ציבורי, על סמך שמועות והשערות, יש גם כאלה ששואלים: "אם הוא לא עשה דבר, מדוע הסכים לשלם". תשובתי היא כי הייתי נתון בסד של לחצים, בימים שערב חתונת בתי, וקיבלתי החלטה להעדיף שקט על צדק. סברתי שעצם הפרסום יפגע במשפחתי ובי פגיעה קשה וכאשר יתברר לאחר זמן, שאין יסוד לדברים, זה יהיה מאוחר מדי. כן, מבלי שאני אשם בדבר – העדפתי לשלם כדי למנוע מבוכה אישית ממשפחתי. זו היתה החלטה לא פשוטה, אבל אנושית."

פרל מוסיף ומציין: "עוד אציין כי גם אם ברור שבדיעבד אני מתחרט על ההסכם שחתמתי, בכוונתי להמשיך ולכבד את התחייבותי לסודיות הכלולה בו, למרות שמדובר במשימה קשה שלא ניתן להבין את עוצמתה עד ש"הדבר מגיע אליך", דהיינו לראות ולשמוע פרסומים לא נכונים ולהיות מוגבל מאד ביכולת התגובה לגביהם."

מחר דיון במליאת המועצה

נזכיר כי הפרשה החלה כאשר מתלוננת פנתה לפורום תקנה וטענה כי פרל תקף אותה. נציגי הפורום זימנו את פרל לשימוע, אך הוא סרב להתייצב ולאחר מכן בלחץ רבנים בגוש עציון הסכים להסדר פשרה בתיווך עורכי דין לפיהם ישלם מאות אלפי שקלים למתללוננת בתמורה למשיכת התלונה מפורום תקנה.

כפי שפורסם לראשונה בסרוגים, מחר אמורה להתכנס מליאת מועצת גוש עציון לדון בפרשה. לתושבים נשלחה הודעה בה נכתב: "בשל הפרסומים בתקשורת שיצרו עננה שמרחפת כעת מעל ראש המועצה אנו מבקשים מצד אחד לא להתעלם מהעננה שמרחפת מעל ראשינו ומאידך לא לצאת למשפט שדה על סמך פרסומים עיתונאים חשובים ככל שיהיו".

עוד נכתב בהודעה כי "לאור זאת ובתיאום עם ראש המועצה תתקיים המליאה בע"ה ביום רביעי לדון בנושא בצורה עניינית, מקצועית ותכליתית, מתוך רגשות לכל הנפשות המעורבות בעניין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אולי סתם חשבת שזו מערכת יחסים לגיטימית
פרשנדתא | 20-09-2016 23:47
אז זהו שלא
2
אנשי צבור צריכים להיזהר מאד מקשר עם נשים
דודי | 21-09-2016 8:49
מקרה קצב - אחת מה"אלפיות" דרשה ממשה קצב מאות אלפי דולרים כתנאי להשתקת מעשיו. קצב פעל כחוק והתלונן במשטרה על נסיון סחיטה. המשטרה התעלמה מהתלונה של קצב וחקרה את קצב על הסיבה לסחיטה במקום לחקור את העבירה הפלילית החמורה של הסחיטה. הוגש כתב אישום על מעשה שקצב לא עשה (אונס) והוא הורשע ונידון ל- 7 שנות מאסר בגין אונס. הסחטנית יצאה ללא רבב. מקרה דוידי פרל - דוידי הסיק את המסקנא הנכונה ממקרה קצב. הוא העדיף לשלם ולקנות שקט. אך גם זה לא עזר. עצם התשלום מתפרש כהודאה בעבירה. התשלום הגבוה מתפרש כפיצוי על ביצוע מעשה חמור מאד. מסקנא- תלונה על סחיטה לא תעזור לנסחט. פיצוי לסוחטת גם לא יעזור. הדבר היחיד הוא להימנע מקשר עם עובדות (למעט הדרוש לצורך העבודה, נטו) . מומלץ לפזר מצלמות עם הודעה שהמקום מצולם. במקרה של נסיון סחיטה - יהיה תיעוד למה שארע.
3
בעבר היו גברים שטענו כך והתברר שחלקם צדקו וחלקים פגעו
אפרים | 21-09-2016 12:09
לכן, כבדהו חשדהו. בלי מיצויה של חקירה מקצועית, לא נדע מה באמת היה
4
נראה שמישהו/מישהי זמם לסחוט את פרל-אחרת למה שילם
נאוה | 21-09-2016 13:00
אם לא עשה כלום ??? רק פרל עצמו יודע האמת ועליו להצהיר הכל בגלוי בכדי שהסוחטת שכנראה שיכנעו אותה לדבוק בסחיטה - אם לא היה כלום, אם, תשלם על מעשיה .
5
לאחר שהופעתה בפני פורום חקנה ולאחר מכן לא הופעתה
לכל הפגישעות שזמומתה | 22-09-2016 7:10
הלכתה בחשאי עם עורכי דין וחתמתה על דמי שתיקה בסכום גבוהה, זו הודאה, אף איש נורמאלי לא היה משלם סכום כזה אם לא עשה דבר, ופה יש חשד כבד בתקיפה מינית קשה ביותר, ראש מועצה המחזיק בקרנות המזבח בצורה כזו אומר חשד גדול, מה זה הייתי בסד לחצים לפני חתונת בתי, רציתי שקט על פני צדק, איך בכלל אתה מעיז אחרי שבוע ימים לכתוב מכתב כזה למליאת המועצה, חתימה שהייתה בסודי סודות, אלולי מישהו או מישהי ממשרד המשפטים שהיה מדליף את הסיפור לרועי שרון עד היום איש לא היה יודע מכך דבר, איפה המצפון שלך ושל כמה רבנים שתומכים בך, איך אלה יכולים לעמוד לפני הציבור שלהם ולהטיף מוסר למישהו בכל נושא ונושא שאתה ראש המועצה דוידי פרל חשוד בתקיפה מינית מן הקשות והחמורות ביותר, הייתה מיד צריך ללכת הביתה, אתה איש ציבור מי יודע אם אין עוד מקרים שלעולם לא נדע על כך, איזה אישה תעיז להתלונן אם כך מתנהלת פרשה חמורה מאין כמותה, והיועץ המשפטי מעל בתפקידו, התשלום שולם שפורום תקנה לא היה בתמונה.