חדשות המגזר

הרב רונצקי ל'סרוגים': "למה לעשות איפה ואיפה?"

הרבצ"ר לשעבר, בעצמו בוגר של הפנימיה הצבאית בחיפה, טוען כי על חברי הבית היהודי לא להניח לאביגדור ליברמן עד אשר יקבלו תשובות אודות החלטתו בנוגע לפנימיות הצבאיות

הרב רונצקי ל'סרוגים': "למה לעשות איפה ואיפה?"
צילום: (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סערת סגירת הפנימיה.

רב היישוב איתמר וראש הישיבה, הרב אביחי רונצקי, בעצמו בוגר הפנימה הצבאית בחיפה. תמה על החלטתו של שר הבטחון לסגור רק את הפנימיה הצבאית באור עציון ולהשאיר את זו בחיפה להמשיך לפעול כסדרה.

בשיחה קצרה ל'סרוגים' אומר הרב רונצקי: "זה לא בסדר. למה לעשות איפה ואיפה? הנחיצות של הפנימיות היא רבה היותר. מדובר בקבוצה של חבר'ה צעירים שמחנכים אותם לבטחון ישראל".

בשיחה עמו מגלה הרב רונצקי כי היה מעורב במגעים להשארתה של הפנימיה הצבאית בחיפה.

הרב הצבאי הראשי לשעבר, מסרב למתוח קו בין הפגיעה בדתיים בצבא לבין החלטת ליברמן: "אני לא יודע אם יש קשר. אני מאוד נזהר מזה. מאוד נזהר מלמתוח קו של רצף כזה. אין לי ראש קונספירטיבי כזה. צריכים לדרוש תשובות ברורות גם מליברמן עצמו וגם מהרמטכ"ל".

בסוף דברין שב הרב רונצקי ומבהיר כי "בשורה התחתונה צריך לדרוש הסברים. זה לא מובן. לא להניח לזה לרגע. חברי הבית היהודי צריכים לדרוש הסברים. בייחוד שמדובר בפנימייה המייצרת לוחמים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אורח
02.09.16

נראה שלא מעוניינים בדתיים וחרדים בצבא כמו שיעלון אמר שהחרדים פטורים מלשרת " מרוב טוב לבו" .החילונים רוצים מושכות בידיים לעת צורכם.