אמני ה'גולה': ארז לב ארי - סרוגים

אמני ה'גולה': ארז לב ארי

אמני ה'גולה': ארז לב ארי

ארז לב ארי "כתמים של תרבות"

במקביל ליציאת אלבומו החדש "כתמים של תרבות" יוצא ארז במופע חדש בהפקתו המוסיקלית של פטריק סבג בו יבצע את שיריו הידועים ואהובים ושירים מתוך האלבום החדש ובהם הסינגלים "לא אחד מאלה" ו"נחום וציונה" שזכו לקבלת פנים חמה מצד תחנות הרדיו והקהל.
מאז צאת שני אלבומיו, "שמחת הפרטים הקטנים" (הגיע למעמד של אלבום זהב) ו"ארגמן", ממשיך ארז לב ארי, לצבור קהל נאמן, מגוון ואוהד ומבסס את מעמדו כאחד האמנים המוערכים והבלתי מתפשרים הפועלים כיום. שיריו של ארז מחלחלים לליבם של אלה שנחשפו והתמכרו והקהל ממשיך להפיץ את הבשורה מפה לאוזן. במופע החדש מבצע ארז את מיטב שיריו מתוך שלושת אלבומי הסולו שלו ביניהם: "מה אעשה", "אנה אפנה", "לבבתיני", "צדק", "בסוף היום", "פרימיטיבים", "לא אחד מאלה", "נחום וציונה" וכן שירים מתוך "העץ הבודד" האלבום המשותף ועטור השבחים שהוציא עם פטריק סבג.

מהביקורות:

"אם חרישת במות היתה מקצוע, ארז לב ארי היה מגיש מועמדות לעובד מצטיין. ככה בדיוק רוכשים קהל. עוד הופעה במקום קטן ועוד אחת באותו ערב ולמחרת. לא בחתונות, לא רק בוועדי עובדים, בקופות פתוחות ובכל רחבי הארץ.  "הכריזמה שלו מגיעה מהמילים שהוא שר, מהלחנים הנעימים ובמיוחד מצלילי הגיטרה המופלאים שהוא מפיק בעדינות. גם היכולת של הלהקה שלו לתת נפח לכל שיר, לסחוב אותו עוד ועוד גם אם נראה שהקהל מאבד ריכוז. לב ארי את שם את הלב על הבמה. הוא מדויק, מרגש, שונה. אתם יכולים להאמין לו" (ידיעות אחרונות)

ההופעה של לב ארי לאירוע מוזיקלי אמיתי וסוחף". (ידיעות תל אביב)

ארז לב ארי: שירה וגיטרות

פטריק סבג: הפקה מוסיקלית, סמפלר וקלידים

רן שמעוני: תופים, עמוס פרידמן: בס

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו