הדרמה הלילית בקבר יוסף. יוסי דגן: "חוסר אחריות" - סרוגים

הדרמה הלילית בקבר יוסף. יוסי דגן: "חוסר אחריות"

ראש המועצה האיזורית שומרון התייחס לאירועי הלילה בקבר יוסף ואמר שכניסה למתחם ללא תיאום היא חוסר אחריות שמסכנת את חיילי צה"ל. "יש להצטרף לכניסות המסודרות שמקיימת המועצה האזורית שומרון"

author-image
הדרמה הלילית בקבר יוסף. יוסי דגן: "חוסר אחריות"
  (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

הדרמה הלילית בקבר יוסף.

ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן, התייחס לפני זמן קצר (שלישי) לאירועי הלילה בקבר יוסף, במהלכם נרגם אוטובוס של חסידי ברסלב אשר חולצו על ידי כוח צה"ל, ואמר שכניסה למתחם ללא תיאום היא חוסר אחריות שמסכנת את חיילי צה"ל.

"קיים רצון עז להגיע להתפלל על קברו של יוסף הצדיק, ובוודאי שעיני כל עם ישראל נשואות אל המקום הקדוש הזה, אבל אני קורא ואומר בבירור שלא להסתכן שלא לצורך ולא לסכן את חיילינו", אמר דגן.

לדבריו: "יש להצטרף לכניסות המסודרות שמקיימת המועצה האזורית שומרון ומנהלת קבר יוסף, במסגרתן מגיעים אלפי בני אדם למקום מדי חודש בתיאום עם צה"ל. כניסה ללא תיאום היא חסרת אחריות וגורמת לסיכון מיותר הן למבקרים בקבר והן לכוחות הביטחון וצה״ל".

בסוף דבריו הבהיר דגן כי "אנו מצפים לחזור לקבר יוסף בצורה מלאה ולהרים שם מחדש את ישיבת עוד יוסף חי, דבר שאפילו בהסכמי אוסלו נקבע שיתקיים, וקוראים לכך בכל מקום, לא מתוך כניסות ליליות מסוכנות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אנשים חסרי תוכן מחפשים הרפתקאות
| 23-08-2016 19:13
אסורות למלא את החיים הרקים שלהם.