חדשות

"חוצפה": אמסלם פוצץ דיון אחרי 2 דקות • צפו

יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, ח"כ דוד אמסלם, נעל את דיון הוועדה מיד עם תחילתו כשגילה שנציגי משרד האוצר ומשרד הפנים לא הגיעו: "חוצפה ועזות מצח, פונה בנושא ליו"ר הכנסת".

"חוצפה": אמסלם פוצץ דיון אחרי 2 דקות • צפו
צילום: )mhkuo nxl(

יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, ח"כ דוד אמסלם (הליכוד), נעל את דיון הוועדה מיד עם תחילתו כשגילה שנציגי משרד האוצר ומשרד הפנים לא הגיעו: "חוצפה ועזות מצח, פונה בנושא ליו"ר הכנסת".

הדיון, שאמור היה לעסוק בשיטת חישוב אחידה לארנונה ברשויות המקומיות, יתקיים שוב במועד אחר: "אני נועל את הישיבה ונקבע דיון חדש, אליו אני דורש שיגיעו מנכ"ל המשרד ויו"ר אגף התקציבים באוצר".

(צילום: ערוץ הכנסת)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות