כצל'ה נפגש עם האדמו"ר מסדיגורא (גלריה) - סרוגים

כצל'ה נפגש עם האדמו"ר מסדיגורא (גלריה)

יו"ר האיחוד הלאומי נפגש עם האדמו"ר מסדיגורא, ר' אברהם יעקב פרידמן, ושוחח עימו על מפעל ההתיישבות בארץ ישראל. כצל'ה סיפר כי מאז שהיה העוזר של אריק שרון ישנו קשר הדוק עם האדמו"ר מסדיגורא שנמשך כבר יותר מעשרים שנה". גלריה.

author-image
כצל'ה נפגש עם האדמו"ר מסדיגורא (גלריה)
  קשר הדוק. כצל'ה והאדמו"ר

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ כצל'ה נפגש עם האדמו"ר מסדיגורא, ר' אברהם יעקב פרידמן, כצל'ה אמר כי הוא "קשור קשר הדוק עם האדמו"ר כעשרים שנה מאז שהיה עוזרו לענייני התיישבות של שר השיכון אריק שרון בממשלת שמיר."

בהאותה תקופה פעל כצל'ה כשליח האדמו"ר מסדיגורא שיחד עם האדמו"ר מערלוי והרבי מלובביץ' עמדו "כסלע איתן נגד התרגיל המסריח של פרס-דרעי להפלת ממשלת שמיר".

בזכות מהלך זה, מספר כצל'ה, התאפשר לבנות עם אריק שרון במשך שנה וחצי לא פחות מ-120 אלף יחידות דיוק במזרחה של ירושלים, ברמת הגולן, ביהודה ובשומרון ובכך לשלש את מספר המתיישבים.

כצל'ה טוען כי מהלך זה הפך את את המצב לבלתי הפיך וחסם כל יכולת למסור לאויבי ישראל חבלי אבות אלו.

מאז נפגש כצל'ה עם האדמו"ר מסדיגורא ומעדכן אותו על הגידול באוכלוסייה היהודית ביו"ש ובמצב המדיני.

הפגישה שהתקיימה במוצ"ש האחרונה ארכה שעתיים תמימות. האדמו"ר שמח לשמוע כי במזרחה של ירושלים מתגוררים 300 אלף יהודים וביו"ש 350 אלף נוספים.

האדמו"ר שמח מאד לשמוע על התפתחות הגרעינים התורניים של ישיבת בית אל שנוסדה על ידי יו"ר האיחוד להאומי. ראשי הגרעין התורני של ישיבת בית אל בתל-אביב היה אף הוא בביקור עם כצל'ה וחבריו דיווחו לאדמו"ר על הצלחתם להביא לקירוב רחוקים לתורה.

הרב דיבר על חשיבות המשך השמירה האדוקה על הארץ בגשמיות וברוחניות, ועל התפתחות והגדלת התורה בארץ-ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו