התנאי של תושבי יצהר לקבלת ההתנצלות - סרוגים

התנאי של תושבי יצהר לקבלת ההתנצלות

את ההתנצלות של אושרת קוטלר על ההתבטאות מעוררת הסערה "מסתבר שיש מתנחלים שפויים, אפילו ביצהר", מסכימים לקבל ביישוב בתנאי אחד: שקוטלר עצמה תגיע לביקור ביישוב

התנאי של תושבי יצהר לקבלת ההתנצלות
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"יודע לשיר, יודע לערוך ולביים. אין ספק שמדובר במתנחל שפוי. מסתבר שיש כאלה, אפילו ביצהר". במילים אלו חתמה מגישת החדשות אושרת קוטלר את הכתבה ששודרה אמש (שבת על איש ההסברה, עזרי טובי, תושב יצהר.

אמירתה עוררה סערה ברשת, וקוטלר מיהרה לשחרר התנצלות לקונית בעמוד הפייסבוק, לפיה "הניסוח הספונטני לא היה מוצלח ולא תאם את כוונתי", וכי תבהיר את כוונתה השבוע הבא.

ביישוב הגיבו הבוקר (ראשון) לקוטלר בפנייה אישית שהופצה גם בדף הפייסבוק של היישוב.

"אושרת היקרה, על פליטות פה אפשר וצריך להתנצל. על התודעה שבה את שבויה שהולידה את פליטת הפה, לא ניתן להתנצל – אותה צריך לשנות. לכן, לא נוכל לקבל את ההתנצלות ככנה, עד שתבואי לביקור אישי ביצהר בו תוכלי להכיר אותנו מקרוב".

"אחרי הביקור, אם תרצי, תוכלי שוב לאבחן את השפיות שלנו", הוסיפו בחיוך.

הגזענות והגועל האמתיים של ערוץ 10, הם לא מנת חלקו של רמי סדן, אלא של מגישת חדשות השבת אושרת קוטלר, שהיום בסיום כתבה על פעיל ההסברה עזרי טובי תושב יצהר, הוסיפה את ההערה הגועלית הבאה:

(צילום: מתוך הפייסבוק של יותם זמרי)

 "מדובר במתנחל שפוי, יש גם כאלה. אפילו ביצהר"ההערה שמכתימה יותר מ-400,000 תושבים נאמנים למדינה, הגיעה בחצי קריצה, בפטרונות, גזענות והתנשאות.

נציין כי כבר שבועיים סוערות הרוחות בערוץ בעקבות דברים שאמר יו"ר דירקטוריון החדשות החדש, רמי סדן בחדר סגור על תנועת ש"ס ואריה דרעי, דברים שהביאו את יו"ר ועד עובדי הערוץ מתן חודרוב לשגר הודעות זעזוע על הדברים. יש לציין כי סדן עצמו מכחיש את הדברים.

אבל כאן, מדובר בשידור חי, בפריים טיים של הערוץ מול מאות אלפי צופים. אושרת קוטלר, שבעבר השוותה את המאבק של ישראל במסתננים מאפריקה, לרדיפת הנאצים את היהודים בשואה, עושה זאת מול כל עם ישראל.

שעה קלה לאחר מכן, פרסמה קוטלר הבהרה בעמוד הפייסבוק של המגזין: "היי, הערב שידרנו ב"המגזין" כתבה שבאה לפרגן לדובר מוכשר שמייצג את מפעל ההתנחלויות בפייסבוק וזוכה להצלחה בינ"ל מרשימה.

בתום הכתבה החלטתי להמשיך ולפרגן לעזרי טובי, שגם שר יפה בעיניי – וציינתי שטוב לדעת שיש מתנחלים "שפויים" במרכאות, אפילו בהתנחלות כמו יצהר. כוונתי הייתה כמובן למתינות שמגלה טובי, ורבים נוספים כמוהו, ואני מצרה על כך שהניסוח הספונטני לא היה מוצלח ולא תאם את כוונתי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אושרת זכורה לטוב עוד ממפגשה האלמותי עם אחמד יאסין.למענו
| 19-06-2016 13:44
אושרת זכורה לטוב עוד ממפגשה האלמותי עם אחמד יאסין.למענו היא הסכימה לכסות פניה וראשה ברעלה.מה לא עושים למען אויב אהוב...