אושרת קוטלר: "נדמה לי שהגיעה השעה לצעוק די" - סרוגים

אושרת קוטלר: "נדמה לי שהגיעה השעה לצעוק די"

אשת התקשורת מאשימה את השרים רגב, בנט ושקד בהפיכת "המדינה לדיקטטורה של רעיונות" ובפגיעה בערכי המדינה.

author-image
אושרת קוטלר: "נדמה לי שהגיעה השעה לצעוק די"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אשת התקשורת ומגישת החדשות, אושרת קוטלר, מותחת ביקורת חריפה על התנהלותם של השרים מירי רגב נפתלי בנט ואיילת שקד, ומאשימה אותם בפגיעה בערכי המדינה.

בהודעה ארוכה שפרסמה כתבה קוטלר: "טוב, נדמה לי שהגיעה השעה להתחיל לצעוק די, כי מה שקורה סביבנו מידי יום גורר חברה שלמה אל תהום ערכית ומוסרית שספק אם יש ממנה דרך חזרה".

קוטלר מבהירה כי "חוק הנאמנות בתרבות (של השרה רגב; ג"ע) הוא רק דוגמא אחת להדרה של ציבור שלם שחושב אחרת מהגברת רגב מחיי התרבות. ולא, אני לא חושבת שעל המדינה לממן גופים ואנשים שחותרים תחתיה או מסיתים לטרור. בשביל זה לא צריך חוק חדש. אבל מה לעשות גברת רגב היקרה וליותר מעשרים אחוזים מהציבור שחי במדינה הזאת יום העצמאות שלנו הוא יום אבל. למה? כי משפחותיהם גורשו מבתיהם, לעיתים באלימות רבה ותוך כדי התעללות ולעיתים אף ביזה ורצח על ידי חיילי המדינה היהודית. אה, לא ידעת? לא נורא, את לא לבד וגם לא תהיי לבד כי שר החינוך שלנו כבר ידאג להסתיר את אירועי הנכבה מעוד דור של תלמידים. תסמכי על ספר האזרחות החדש. ועוד דבר, יש אנשים שסבורים שמדינת ישראל צריכה להיות מדינת כלל אזרחיה. לא רק ערבים, יש גם יהודים כאלה רחמנא ליצלן. אז נכון שאני לא חושבת כמותם, אבל להשקיט אותם? למנוע מהם ליצור, לומר, לספר על הצד שלהם בהיסטוריה שלנו. זה גבירתי שרת ״ התרבות״ לא רק שאינו מהלך תרבותי אלא מהלך אלים ואנטי דמוקרטי. כך גם ההחלטה, שבקרוב אולי תהפוך לחוק , למנוע מימון מגופי תרבות שיסרבו להופיע בשטחים שנכבשו בשישים ושבע. גם זה מסכן את קיומה של המדינה הגברת רגב? או שפשוט החלטת שמי שלא חושב כמוך ימות, כלכלית כמובן".

קוטלר ממשיכה לתקוף את חוק הנאמנות בתרבות וכותבת: "אה, וגם ביקשת לאשר מראש את התכנים שעולים בגופי התרבות שיבקשו ממך מימון. נהדר! מה יהיה הצעד הבא? שר התקשורת יבקש לקבל מראש את נושאי הסיקור החדשותיים לפני שיחליט אם להטיל עוד מס תמלוגים על ערוצי השידור? יש לי עוד כמה רעיונות למקרתיזם, למה לעצור כאן? אה סליחה, מי עוצר בעצם?".

בשלב הזה עברה קוטלר לתקוף את שר החינוך, נפתלי בנט: "לשמחתך את לא לבד, כמה נעים שגם שר החינוך שלנו חרד כל כך להשפעות המזיקות של גופי התרבות ״שפוגעים ביסודות המדינה״ אז כעת הם גם לא יורשו להופיע בבתי הספר לבל תיחשף נפשם הרכה של ילדינו לנרטיב קיומי שונה מזה שהחלטתם להכתיב".

קוטלר התייחסה לסערה הספר 'גדר חיה' אותו החליט בנט להוציא מלימודי הספרות: "גדר חיה? לא בבית סיפרנו, מה עוד לא יהיה בבית ספרנו? ומה זה אומר בדיוק ״ תכנים שפוגעים ביסודות המדינה? מהם יסודות המדינה מר בנט? עבורי אחד היסודות המהותיים של המדינה היהודית הדמוקרטית הוא הזכות לחשוב אחרת. להבין שהאחר, גם אם הוא שונה ממני, הוא למרות הכל חלק ממני. ואת זה לא למדתי במשפחה שמאלנית אלא דווקא במשפחה רביזיוניסטית. אבל אתה ביטלת עם כניסתך לתפקיד את תוכניתו החשובה של השר פירון ״ האחר הוא אני״ ומיד הכרזת לא יהיה! האחר, הוא בכלל לא אני, הוא אחר".

קוטלר לא מרפה ועוברת לתקוף את שרת המשפטים, איילת שקד: "ולא אפקיר חס וחלילה את שרת המשפטים מחגיגת ההשתקה הפשיסטית שחוגגים מעל ראשינו נבחרינו. חוק העמותות הוא חוק מסוכן של סימון השונה והשתקתו. מה עוד נעשה? אולי שיענדו טלאי על דש בגדם?".

"אז חברים/ת יקרים/ת , הגיע הזמן להפסיק לשתוק, הגיע הזמן לומר די לאנשים שהחליטו להפוך אותנו לדיקטטורה של רעיונות. מי שפוגע בערכי המדינה וחותר תחת יסודותיה הם שרי ושרות הממשלה העצובה הזאת", חתמה קוטלר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
26 תגובות - 26 דיונים מיין לפי
1
אושרת
יצחק | 25-02-2016 9:54
ואללה איך אפשר להשיג תור אצל ד"ר בוטו.עלי לציין שהטיפול שלו עזר מאוד .סוף סוף נפתחו לך העניים
2
שמאל ימין שמאל
| 25-02-2016 10:19
אשת התקשורת המצחיקה הזו גורמת לעצב עמוק . אם התקשורת שלא נבחרה ע״י שום גוף בטח לא ע״י פלח קטן מאוכלוסיה כלשהי מהסיבה הפשוטה .. היא לא נבחרת ציבור וככזו היא לא מכתיבה סדר יום... אפשר לצעוק ... אבל להגיד די, זה עלול להשפיע ע״י הצבעה ורק בבית הנבחרים שאת במקרה לא נמנית על חביריו. לגופו של עניין .. למה הסימפטיה הבלתי נלאית לגופי טרור בדמות מיעוט אזרחים במדינת ישראל?? למה הזכרון כ״כ סלקטיבי?? איך שכחת את מאורעות תרפ״ט ואינטיפאדות ופיגועים?? האם לדעתה של קוטלר זה מענה הולם ל״גירוש״ . או במילים פשוטות שתצליחי להבין.. למה את כמדינה צריכה ליישב את ׳הסכסוך׳ בדרך מדינית בו בזמן שאת וחבורתך רואים את יום הנכבה ובעקבותיו את פיגועי הטרור לגיטימיים כמחאה?? למה???
3
כולה תוכנית מסכנה בטלוויזיה...
עלק אשת תקשורת.. | 25-02-2016 10:37
4
קוטלר , תתחילי להפנות את המכתבים שלך לברלין !
מומי | 25-02-2016 13:13
זאת הארץ שלנו ! של עם ישראל , ואנחנו לוקחים גם את המדינה ! ביי ביי ,בתאבון - המילקי של הגויים שאת כלכך רוצה להיות חלק מיהם מעולה !
5
כל אחד שמקריא חדשות מדף נהיה דעתן
בובו | 25-02-2016 14:41
וחייב להשמיע את דעתו. מה שונה דעתה ממוכר אבטיחים בשוק? למה בכלל שתקבל כותרות? מי היא, מה היא....
6
השמאל מונה כמעט חצי מהאנשים במדינה
יעל | 25-02-2016 15:44
תלמדו לספור, וחוץ מזה ניצחון בבחירות לא אומר עליהום על כל מי שאינו אתה. קצת צניעות חבר׳ה לפני שההיסטוריה תוקיע אתכם.
7
לצערנו הרוב קובע
אחת שאכפת לה | 25-02-2016 18:00
אושרת צודקת אבל מה לעשות שהרוב ערסים אנלפאבתים והם קובעים במדינה דמוקרטית.... הלך עלינו בקיצור
8
מאמר אשרת
יוספה בת גד | 26-02-2016 5:07
אשרת קוטלר היא אישה אינטיליגנטית. חכמה ואינה מרשה לעצמה להתעלם מהמציאות הכאובה .ואכן כל מילה שלה בסלע.היא אינה קוראת כתוביות היא קוראת מדם ליבה.אנחנו איתך אושרה ליבה
9
כל מילה בסלע
R | 26-02-2016 8:45
לאט לאט ובאין מפריע רומס הימין הקיצוני המשיחי את ערכי הדמוקרטיה. כל אנלודיה לימי מפא"י ולתקופת בן גורויון היא אינה רלוונטית. אז דובר על מדינה בהתהוות, על צנע כלכלי ומצב ביטחוני שונה. בן גוריון לא רמס את הדת. הוא הקפיד על הסטטוס קוו עם החרדים אבל לא איפשר השתמטות סיטונית משירות צבאי והעברת כספים בלתי מרוסנת למי שבטלנותו אומנותו. נכון שהקיבוצים זכו ליותר סיוע אבל הם גם בנו את המדינה ורק מצצו את דמה כמו מגזרים אחרים כיום.
10
הגיע הזמן
חסן הס | 26-02-2016 9:12
'לאזן' את התקשורת השמאלנית. עיתונאים שמולנים מטורללים -ע.פ חלקם היחסי בכנסת,לא רוב בתקשורת ש'בזכותם' הפכה תשקורת.
11
אושרית את צודקת ..די לא רוצים לשמוע לך .תעלמי לנו
| 26-02-2016 9:51
מהנוף.
12
ל7 ול6 זה לא רק שהרוב קובע אלא זה הרוב הנורמלי
נתניתית. | 26-02-2016 9:53
והדעות שלכן לא נורמליות ולא רצויות אז סייג לחוכמה שתיקה.
13
אישה רעה בוגדת בושה
| 26-02-2016 9:59
14
אושרת קוטלר
מרדכי ליפמן | 26-02-2016 10:55
Mordechai Lipman אתה הבנת את זה ברוך? אנחנו הדיקטטורה. היא צורחת ככל שעולה לה בגרונה הצרוב מרוב שנאה, אבל הדיקטטורה זה אנחנו... תנסו להשחיל דעה ימנית לערוץ שלה... ונראה מי הדיקטטור האמיתי...
15
כל מי שחושב עצמו לעיתונאי
ניסים | 26-02-2016 11:20
מבקר את מנהיגי המדינה- ללא בושה וללא מגבלות-ללא צניעות וללא דרך ארץ גב' קוטלר את וחבריך פוגעים בדמוקרטיה - דמוקרטיה זה לקבל את הדעות שלך??? מזמן עברת את הגבול ואת הטעם הטוב.....
16
די !די!
ניסים | 26-02-2016 11:24
לתיקשורת השמאלנית- די לאשרת קוטלר !!
17
קוטלר
10 | 26-02-2016 12:56
תתחילי לארוז ולעבור למדינה אחרת .לא ממנים אנשים שחותרים תחת מדינה היהודית .נקודה
18
תגובה לאושרת קוטלר
אליהו | 26-02-2016 15:02
כל הכבוד אושרת על האומץ להילחם על דעותיך. בדיקוטורה של הדעות הקיימת במדינה זה לא דבר בעלמא. רק לקרוא את התגובות זה להבין שהפשיזם כבר כאן. הוא הרבה יותר מסוכן לקיום המדינה מהפלשתינאים ומאומות העולם.
19
קבס
עופר | 26-02-2016 15:05
התגובות פה מדכאות ברמות על. השתלחות נמוכה בלי להתייחס לשום דבר ענייני.וכמובן מפא"י . מ-77 בשלטון ועוד מתמסכנים . אוהדים ראויים לתפלצות הללו, הטחץת בזויה מחברתה - רגב-בנט-שקד. מדברים גבוהה על "ערכים" והורסים במקום לבנות
20
התנהגות פרובינציאלית של שני צידי המתרס של התרבות הישראל
ראובן ויטל | 26-02-2016 17:47
ההתנהגות הפרובינציאלית של שני צדי המתרס על התרבות האם תרבות היא כלי נשק לנגח תרבות אחת בשנייה האם תרבות היא אקדח מעשן להתריס האחד בשני האם תרבות היא כלי הסתה נגד אושיות המדינה. האם תרבות היא כלי פופוליסטי כדי לרכוש עוד בוחרים תרבות אמורה להיות כלי אבולוציוני לנפש כששנאה טעונה בלבבות הצדדים לא תצמח מזה תרבות אלא רק תעמולה זולה. יש בתוכנו יוצרים שיש להם את הכישרון להעשיר את נפשנו ואת לבנו המונופול לא נמצא אצל אף אחד מאתנו לכולם זכות הביטוי בתנאי שמה שמנחה זאת העשרה ולא הרעלה תנו למוזות לפרוח ותצא תרבות מתוכנו לא עוד לתעמולה זולה ולכותרות כיפופי ידיים
21
קשקשנית
פיטק | 26-02-2016 17:48
בינתיים השמאל הוא זה שסותם פיות לימין בתקשורת. תמיד הפנאלים מורכבים משמאלנים ותמיד שומעים רק את הדעות של השמאל וכל מי שימני ישר זוכה לתווית של פשיסט
22
צבועה ומתחסדת!!!
אורי | 26-02-2016 18:32
כל סיסמאות הדמוקרטיה והאחווה מפיה שווים כקליפת השום. בוא נראה איך תדבר שמשפחה ערבית תעבור לגור מולה דירתה.
23
לא חכמה גדולה...
יעקב | 27-02-2016 10:06
לצערי, אושרת קוטלר, מלבד לנסות לעקוץ, בעיקר את הימין, ומבלי לפתוח את עיניה ולראות את המצב בארץ ובעולם, ממשיכה עם המנטרות הטיפשיות שלה - כדי להראות כמה היא אינטליגנטית - ולצערי, ההיפך הוא הנכון. די ממוצעת, בלשון המעטה...
24
בהמה שקרנית מטומטמת
אאא | 27-02-2016 11:42
בהמה מטומטמת.אם היה להם סיכוי הם היו שוחטים ואונסים פה את כל בנות הישוב.הם מחרחרי מלחמה מלידה.רואים את זה בכל העולם.ורק צמד עינייך הבהמיות לא רואה.לכי תעברי טיפול בלייזר.בלתי נסבלת.בכל פעם שרואים אותך על המסך בא לי להקיא.
25
שמאלנים עלובים אתם השתלטתם על המחשבות במשך דורות...כל
דן | 27-02-2016 23:57
כל הכבוד לבנט, לשרה שלו, לליברמן ולכל אלה ששומרים על המדינה מהשמאל הבוגד והגויס החמישי בתוכנו
26
התגובות כאן מוכיחות שקוטלר צודקת
ח | 28-02-2016 15:31
וכבר הגענו לתהום של אלימות שאין ממנה דרך חזרה. נהרסה התרבות ונהרסה המדינה.