במסגרת סבב המינויים האחרון במשטרה, החליטו השר לבטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך כי ניצב משנה אפרים ארליך – יחזור לשירות המשטרה ויוכל לשוב ולהתמודד במסגרת סבב התפקידים הקרוב בסוף שנת 2016, ככל הנראה באגף התנועה.
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות