מבזקים

נצ"מ אפרים ארליך (קרמשניט) חוזר למשטרה

במסגרת סבב המינויים האחרון במשטרה, החליטו השר לבטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך כי ניצב משנה אפרים ארליך – יחזור לשירות המשטרה ויוכל לשוב ולהתמודד במסגרת סבב התפקידים הקרוב בסוף שנת 2016, ככל הנראה באגף התנועה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות