בנט, מאחוריך: איילת שקד בהצהרה מפתיעה - סרוגים

בנט, מאחוריך: איילת שקד בהצהרה מפתיעה

שרת המשפטים התייחסה לשאיפותיה הפוליטית והבהירה כי אינה פוסלת לעמוד בראשות המפלגה אחרי עידן בנט. "לא יודעת אם הבית היהודי בנוי לאישה בראשותו, אבל עובדה שהוא בחר אישה למקום הראשון בפריימריז"

בנט, מאחוריך: איילת שקד בהצהרה מפתיעה
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בנט, מאחוריך.

סקר שנערך לפני כחודשיים, במלאות שנה לבחירות, העלה כי הדמות האהודה על מצביעי 'הבית היהודי', היא דווקא שרת המשפטים איילת שקד, כאשר יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, הגיע רק למקום השני.

בלי קשר לאותו הסקר, רבים בקרב מצביעי 'הבית היהודי', רואים את שקד כמי שתעמוד בראש מפלגת הציונות הדתית אחרי עידן בנט. עם זאת שקד עצמה נמנעה עד היום מלהתבטא בנושא, כאמור, עד היום.

בראיון שהעניקה הבוקר (שני) לתכנית 'אורלי וגיא' המשודרת מידי בוקר בערוץ 10, התייחסה שקד לעתידה הפוליטי והצהירה כי אחרי נתניהו בנט יהיה ראש הממשלה. היא מצידה הצהירה כי אינה פוסלת ריצה לראשות המפלגה, אך זה ייעשה רק לאחר עידן בנט.

"אני כרגע מתרכזת במשרד המשפטים", אמרה שקד והוסיפה כי "לדעתי נפתלי בנט יהיה ראש ממשלה אחרי בנימין נתניהו".

על היום שאחרי בנט אמרה: "אני לא פוסלת ריצה לראשות הבית היהודי במקרה שבו בנט יחליט על פרישה".

שקד אף מתייחסת לעצם היותה אישה חילונית במפלגה דתית ואומרת: "לא יודעת אם הבית היהודי בנוי לאישה בראשותו, אבל עובדה שהוא בחר אישה למקום הראשון בפריימריז".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
אשה בראש
יעל | 25-04-2016 10:46
מובא בילקוט שמעוני (שופטים רמז ס"ח): "וילך מנוח אחרי אשתו, אמר רב נחמן מנוח עם הארץ היה", מה זה אומר על מצביעי הבית היהודי שהצביעו לאשה שתעמוד בראשם במקום הראשון?
2
את חיה בסרט (או בעצם בשניים)
אבי | 25-04-2016 11:33
3
היא עדיפה על בנט.. אם הייתה בלי בנט היא הייתה
AN | 25-04-2016 12:17
יותר מחוייבת לערכי המפלגה, בתור מישהי שבאה מבחוץ ולא מרגישה בנוח לשבור את הכללים. בדיוק בגלל שבנט מרגיש מבפנים, הוא מרשה לעצמו לחבק את הרפורמים, לא להילחם על הדריכה על הרבנות הצבאית, וכדו'... בפן הלאומי היא גם יותר טובה, כי היא פועלת ללא משוא פנים, בלי הלחץ והרגשנות של בנט. היא קרה וחזקה. פועלת רק מהשכל, בעוד שאחרים נותנים פעם אחר פעם לתקשורת ולחונטה הישנה והתוקפנית להרוס להם את התוכניות מתוך פחד ורגשי נחיתות. האישה הנכונה במקום הנכון.
4
נתניהו ראש ממשלה עד גיל 75
אייל | 25-04-2016 13:16
אחרי נתניהו תגיע שקד. לא בנט
5
מתי הדתיים יחזרו בתשובה שלמה
| 25-04-2016 13:58
ונבחר בהם.
6
תזרקו את סמוטריץ ותקרבו בכך את בנט לראשות הממשלה
יהודה | 25-04-2016 15:17
השריון הזה לתקומה הוכח כמהלך פוליטי אדיוטי לחלוטין סמוטריץ הרחיק כ 4 מנדטים פוטנצאליים ובקושי הביא איתו מניין בוחרים בלי סמוטריץ הבית היהודי תתקרב מאד לכס השלטון
7
הלוואי
שרון | 25-04-2016 18:16
אני לא ממצביעי המפד"ל אבל אני בהחלט חושב שמגיע לה להנהיג את המפלגה שלה
8
השאלה האמיתית היא מה היא שווה.
turi | 25-04-2016 18:32
אם בתור שרת המשפטים היא לא הצליחה ואפילו לא ניסתה לגרום לכך ששופטי בג"ץ יהיו נבחרי ציבור. מחר שקד בראש הבית היהודי עם 80 מנדטים. אנחנו מחילים ריבונות איפשהו? מסיימים את הקרקס המוסלמי בהר הבית? שוברים את מונופול התקשורת השמאלנית? בג"ץ? לא נכון? אז תתפקדו לזהות כבר
9
בעידן בנט חדלתי להאמין באף דתי.
הבוחר הנבון | 26-04-2016 7:30
גב' שקד נחמדה אך בהיותה חילונית ודאי שלא אבטח בה. (כבר ראינו אין סוף פעמים מה קורה לציונים חילונים). בקיצור, אין למי לבחור ואין בעד מה לטרוח
10
איילת את הבדיחה הזו אמרו הרבה פעמים, אבל זה רק בדיחה.
| 27-04-2016 5:39
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , אבל האמת שהוא תמיד הכחיש והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני עובדת סוציאלית, ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם אחרי שרדפו אותו והוציאו ממנו גט ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית האמא שלה הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתוליםהמשת וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמד את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שכבר הודתה, היא מפיצה שקרים על האב.