חדשות

לארגוני 'זכויות אדם' דרושים חתרנים ומכפישי חיילים

לארגוני זכויות אדם דרושים: חתרנים ומכפישי חיילים. לקמפיין דה-לגיטימציה עולמי דרושים עובדים ישראלים. עדיפות תינתן לסרבנים, משתמטים ול"אנשי רוח" המתמחים בצביעות, בהתנשאות ובהוצאת דיבה. חייגו כוכבית חתרנות. הקמפיין החדש של "אם תרצו".

לארגוני 'זכויות אדם' דרושים חתרנים ומכפישי חיילים

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
9
ירושלמי
17.01.11

9000 בחודש? איפה חותמים? מי משלם סכומים כאלה חוץ מאם תרצו?

8
שרלוק
19.01.11

הכשלון של ארגוני השמאל הוא שאף ארגון עדיין לא הגיש תביעת דיבה נגד השקרים של אם תרצו. מהכסף שהם היו מקבלים הם היו יכולים להפסיק לקבל תרומות מגורמים עוינים כמו ממשלת הולנד.

7
ששש
17.01.11

מה שהייתי רוצה לדעת... אוקי, אז יעבירו את החוק ויחסמו את המימון לארגונים. ואז נראה שיש עוד דה-ליגיטימציה, יש עוד ביקורת ויש גולדסטונים. את מי נאשים אז?