הרב יוסף התכבד בהכנסת ס"ת לחטיבת הקומנדו - סרוגים

הרב יוסף התכבד בהכנסת ס"ת לחטיבת הקומנדו

אחרי שהצבא התקפל מהחרמת הרבנים הראשיים, הגיע הראשון לציון הרב יצחק יוסף להתכבד בכתיבת האותיות האחרונות בהכנסת ספר התורה בחטיבת הקומנדו של צה"ל. ליווה אותו המפקד הסרוג אל"מ דוד זייני

author-image
הרב יוסף התכבד בהכנסת ס"ת לחטיבת הקומנדו
  אל"מ דוד זייני מלווה את הראשון לציון הרב יצחק יוסף (באדיבת המצלם)

הצבא התקפל והראשון לציון הרב יצחק יוסף התכבד בהכנסת ספר התורה בחטיבת הקומנדו של צה"ל.

לאחר שביום חמישי האחרון חשף כתב חדשות 2, יאיר שרקי, כי בצבא מסרבים להזמין את הרבנים הראשיים להכנסת ספר תורה בטקס של חטיבת הקומנדו, אמש (א') פורסם כי בצבא הבינו את הטעות בהחרמת הרבנים ועל פי הפרסום של שרקי ללשכותיהם של שני הרבנים הראשיים הועבר מסר כי הזמנתם בתוקף, וכי הם יהיו אורחים רצויים בהכנסת ספר התורה לחטיבת הקומנדו שתיערך היום.

על פי הדיווח, גורם צבאי אמר כי הזמנת הרבנים הראשיים נעשתה ללא ידיעת הגורמים המוסמכים בצבא, אך נוכח המצב שנוצר החליטו לאשר בדיעבד את ההזמנה.

ההחרמה הגיעה לאחר שבתחילת השבוע שעבר, התייחס הרב יוסף לראשונה לסוגיית חיסול מחבלים בזירת פיגוע, וקבע כי מחבל שמגיע עם סכין להרוג מצווה להרוג אותו וכי אין לחשוש מהרמטכ"ל או מבג"צ. עם זאת הדגיש הרב כי מחבל שכבר נוטרל – יש לעצור.

לאחר מספר ימים, עם היוודע הסירוב של הצבא להזמין את הרבנים הראשיים לטקס הכנסת ספר התורה, יש מי שראה במהלך כנקמה של אייזנקוט על דבריו של הרב יוסף.

AhpcpVgHm2D-BWo5M0-1uGJK-sG9IJTHfHwPVguK_SLP

הרב יצחק יוסף עם מפקד חטיבת הקומנדו אל"מ דוד זייני (באדיבות המצלם)

AtWksf6EUwJjJTs_BHDHLOPvr-mA-8aumX-uPhZYzJbZ

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו