אחרי אתגר הקרח למודעות למחלת הALS, קם היום (א') טרנד חדש והוא אתגר השידוכים.
אורי אחיון ושרית אריאל ישבו בוקר אחד וחשבו לעצמם, למה לא "לקרוע ת'פייסבוק וליצור המון זוגות חדשים בישראל בעזרת השם".
איך זה עובד? פשוט מאוד "לכל אחד ואחת יש חבר'ה שהם בתכל'ס אנשים מדהימים ודוסים אבל פתוחים? אז אתם עושים מצווה, מפנים חצי שעה וכותבים פוסט. זה הזמן לספר על החבר, ועל גילו ועל תחביביו ולימודיו ועבודתו ואישיותו וחכמתו ועבודתשם שלו ומגניבותו, ולעוף ולהגזים (רק אל תגזימו עם הלהגזים). מוסיפים איזו תמונה או שתיים כמנהג גוברין יהודאין, שולחים לאותו חבר לאשר (או יותר נכון 'מודיעים' לו, רק כדי שהוא לא יהרוג אתכם בדיעבד), ויאללה להעלות לספר –הפנים הגדול ולהתפלל למזווג הזיווגים."
את ההודעה והתמונות בפייסבוק מתייגים על ידי הוספת ההאשטג #אתגר_השידוכים (סולמית ובין המילים קו תחתון _) ופשוט לתת לפייסבוק לעשות את שלו. המלצה נוספת היא להעלות את הפוסט במחשב ולא מתוך הסלולאר כדי להקל על התיוג.
עכשיו התמונה משוטטת לה ברחבי הפייסבוק, ואם גולשת מעוניינת בבחור או גולש בבחורה הם פונים למפרסם הפוסט (ורק אליו) כדי שיכריע (וימנע מבוכה מהמועמד). החבר'ה יכולים לענות בשתי אפשרויות:
1.) כן, מעולה, אש עלייך, קחי ת'מספר, אל תשכחי להזמין אותי לחתונה כי אני לא סומך על נעם.
2. מצטער, לא רלוונטי. 'לא רלוונטי' יכול להיות כל דבר – החל מהעובדה שהוא פשוט הלך עם אופציה אחרת כרגע, המשך בסתם פיק ברכיים פתאומי או איזה מועד ב' שצץ, וכלה בכך שהוא מחפש בלונדיניות בלבד.
המלצות של היוזמים לכתיבה נכונה (מה שטוב גם לחיים ובכלל)
– קודם כל – תוודאו שהבחור\ה פנוי\ה, ובעניין של להכיר. שלא יהיו פאדיחות. ברגע שהם שניהם בעניין להיפגש – מעבירים את הפוסט למצב פרטי.
– רצוי מאוד לצרף גיל גובה ותמונה.
– יש פרטים טכניים חשובים – מקום מגורים נניח, מקצוע, אבל יש המון פרטים טכניים לא מאוד קריטיים, ואישית אני חושב שעדיף לספר על איזו תכונה אופיינית או סיפור פיקנטי. יצירתיות.
– טובת-לב, חכם, עדינה, כנה – מילים טובות, אבל כדי שנבין בדיוק למה הכוונה – תפרטו. תנו דוגמאות.
– בלי פרפקטציוניזם. תתייחסו לזה כמו כתיבה יוצרת ותהנו מזה. שחררו מהעכבות ותכתבו. זה חשוב וזאת מצווה גדולה, ואם יש משהו טוב בפייסבוק זה כאלה דברים.

מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים