גואטה לא מרפה: "מבחינתי גפני הוא סוג של מלצר במסעדה"

גואטה לא מרפה: "מבחינתי גפני הוא סוג של מלצר במסעדה"

חבר הכנסת הטרי מש"ס, המשיך להלום בחבר הכנסת הותיק משה גפני. "מזל שלא תיקנו בסידור לקום כל בוקר ולהגיד 'מודה אני לפניך גפני'…"

"מבחינתי גפני הוא סוג של מלצר במסעדה"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חבר הכנסת הטרי, יגאל גואטה (ש"ס) המשיך במהלך היום (שני) במתקפה שהחלה אתמול נגד יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, וכינה אותו מלצר במסעדה.

בריאיון לרדיו החרדי 'קול חי', הסביר גואטה את המתקפה על גפני והמשיך להלום בו: "הציבור צריך להבין, כל חוק עובר בוועדת הכספים, עבודה ארוכה של ח"כים, יועצים, עוזרים פרלמנטרים, ובאופן פורמלי מגיעים לשולחנה של ועדת הכספים בסוף ההליך, לאישור הצעת החוק. מגיע גפני, מעביר בועדה, וב'יתד' כותבים "גפני העביר", אפילו שלא היה לא יד ולא רגל בחוק, זו גניבת דעת הציבור".

גואטה לא הסתפק בזה והמשיך לתקוף את יו"ר 'דגל התורה': "גפני מבחינתי הוא סוג של מלצר במסעדה. בעל הבית עובד קשה, עמל על הקמת המסעדה, הכנת האוכל, בא המלצר שמגיש את האוכל, מתבלבל, וחושב שהוא בעל הבית. שרים וח"כים עמלים על חוקים, ומגיע גפני ולוקח את הקרדיט. זה גזל דעת הבריות! שכל אחד יתהדר במה שהוא עושה, לא במשהו שמישהו אחר עושה.

"ליצמן נלחם לבדו חודשים על העברות הרטוראקטיביות לקצבאות הילדים ולאברכים, גפני בכלל התנגד לזה, ואז זה עבר בוועדת הכספים, ו'יתד' מודיע: גפני העביר. כל מה שעובר דרך הועדה – מיוחס לגפני".

גואטה המשיך לעקוץ את גפני: "בעצם, גפני מתקצב לנו את המים, כי תקציב רשות המים עובר בוועדה שלו, הוא עשה גם את סל התרופות שמאושר בועדה, כל מערכת כיפת ברזל נזקפת לזכותו, מזל שלא תיקנו בסידור לקום כל בוקר ולהגיד 'מודה אני לפניך גפני'…"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ילדים לא לריב
| 08-02-2016 18:24
ילדים לא לריב
2
כמה נמיכי יכול להיות הבנאדם.... איכססס
רוני | 08-02-2016 18:38
3
הקב"ה נגד גפני וחבריו בגלל שהם "חידשו גזרת הגיוס"
| 08-02-2016 21:43
הקב"ה נגד גפני וחבריו בגלל שהם "חידשו גזרת הגיוס" על בני ישיבה, בעזרת פלג המשכילים - עובדי ע"ז ר"ל. ----} "בני ברק = 364 -*-השטן = 364" המבין יבין... "ודי לחכימא ברמיזא".
4
לא נכון
| 08-02-2016 22:51
ן
5
טיפש לא קטן
אמיין | 09-02-2016 7:30
גואטה טיפש לא קטן ואינו מבין כלום חוץ מאשר להשמיץ ולשרת את אדונו דרעי המושחת. מה שתרם גפני לחברה לציבור ולמדינה גואטה צריך ללמוד עוד 40 שנה. אם גואטה מחפש כותרת בעיתון אז הנה הגיע אליה בטיפשותו.