העציר המנהלי שובת הרעב איבד את הכרתו - סרוגים

העציר המנהלי שובת הרעב איבד את הכרתו

העציר המנהלי מאיר אטינגר, שהכריז בשבוע שעבר על פתיחה בשביתת רעב, איבד את הכרתו בכלא אשל בבאר שבע, שם הוא שוהה. "אטינגר עצור וזאת ללא כל חשדות לפלילים וללא כל ראייה הקושרת אותו לאירועים כלשהם"

העציר המנהלי שובת הרעב איבד את הכרתו
  (צילום: פלאש90)

העציר המנהלי מאיר אטינגר, שהכריז בשבוע שעבר על פתיחה בשביתת רעב, איבד אמש (שלישי) את הכרתו בכלא אשל בבאר שבע, שם הוא שוהה.

אטינגר פתח בשביתת רעב לפני תשעה ימים וזאת במחאה על התנאים הקשים בהם הוא מוחזק מאז מעצרו לפני קרוב לחצי שנה וזאת ללא שהוצגו ראיות נגדו.

עו"ד סימה כוכב מארגון חוננו אשר מייצגת את העצור המנהלי מאיר אטינגר מול שב"ס מסרה: "מר אטינגר פתח בשביתת רעב לפני 9 ימים וזאת על רקע החשש הכבד שלו שמא תצא בקשה להאריך את צו המעצר המנהלי כנגדו. מר אטינגר חש ברע ביומיים האחרונים ונודע כי אף איבד הכרתו מספר פעמים. אטינגר כלוא בתנאים לא הגיוניים בבידוד, ללא אפשרות להתקשר וללא כל אמצעי חימום בימי הכפור האחרונים".

כוכב ציינה כי "חשוב לזכור כי מעצרו של אטינגר בא בעקבות אירועי דומא. עינינו הרואות לאור גל המעצרים האחרון כי למר אטינגר לא היו יד ורגל בעניין זה ועדיין הוא טרם שוחרר ממעצרו. בל נשכח כי אטינגר עצור וזאת ללא כל חשדות לפלילים וללא כל ראייה הקושרת אותו לארועים כלשהם. אנו חוזרים ושבים כי מדובר באמצעי דרסטי בו נשללת חירותו של אדם באופן פסול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בשורות טובות!
| 27-01-2016 11:37
2
ההנהגה הולכת ומידרדרת
מדוכא ומאוכזב | 27-01-2016 14:47
מדינה שקרנית, רודפת דת(אחת בלבד)אנטי יהודית, אנטי ציונית ואנטי דמוקטית- איפה שהיא רוצה להיות כזאת. על אנושיות והגינות - אין על מה לדבר...
3
בעזרת בשם
| 27-01-2016 14:53
תתארגן קבוצה רצינית להוריד אותו. נחש קטן.
4
ל1,2,3 אתם טוקבקיסטים בתשלום מהשבכ?
כואב הלב | 27-01-2016 16:39
או סתם רעי לב? התגובות שלכם מגעילות כמה אנרכיסיטים מהשמאל נמצאים במעצר מינהלי? נכון, אף אחד!!