שטרן: יעלון צדק כשפינה את שני הבתים בחברון - סרוגים

שטרן: יעלון צדק כשפינה את שני הבתים בחברון

מול ההתקפות של הבית היהודי נגד שר הבטחון שפינה את הבתים שנקנו בחברון מתייצב ח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד להגנתו: "ההתיישבות בחברון או אי התיישבות צריכה להיות מובלת על ידי הממשלה ולא באמצעות "הזדמנויות עסקיות"

author-image
שטרן: יעלון צדק כשפינה את שני הבתים בחברון
  מצדיק את יעלון. שטרן (יונתן זינדל/פלאש90)

מול הביקורת בליכוד ובבית היהודי על שר הבטחון משה יעלון לפנות את הבתים שנקנו בחברון, מתייצב ח"כ אלעזר שטרן להגנתו.

"שר הביטחון צדק בהחלטתו לפינוי שני הבתים בחברון, במהירות שקיבל אותה ובדרך הביצוע. דברים כאלו נכון להחליט ולפעול לפני שהם צוברים התלהמות, התקהלויות ואלימות מיותרת." מסר שטרן לסרוגים.

"דברים כאלו שלא נחתכים בזמן עלולים לשאת במישרים או בעקיפין מחיר דמים. אין קשר לזכותנו על הארץ לבין חבורת קיצוניים שמנסה לקבוע עובדות עבור כולנו. ההתיישבות בחברון או אי התיישבות צריכה להיות מובלת על ידי הממשלה ולא באמצעות "הזדמנויות עסקיות", הוסיף שטרן.

את האיומים של חברי הכנסת אורן חזן, בצלאל סמוטריץ' ושולי מועלם שלא להצביע עם הקואליציה במליאת הכנסת דחה שטרן: "התגובות של שניים מחברי הקואליציה על אי הצבעתם עם הקואליציה הם עדות נוספת למה שכתבתי ואמרתי לראש הממשלה מעל בימת הכנסת: זאת ממשלה של 61 ראשי ממשלה שהקיצוניים ביותר הם אלו שקובעים את מדיניותה. טוב שבממשלה הזו לפחות שר הביטחון הוא אדם אחראי."

הבוקר הצטרפה גם סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי לחברי הממשלה הדורשים לאשר את קניית הבית בחברון: "קניית בתים באופן חוקי בעיר האבות חברון צריכה להיות מגובה חוקית כמו קניית בית בתל אביב. אני קוראת לראש הממשלה ושר הביטחון להאיץ את הליך הבדיקה של חוקיות הרכישה בחברון על מנת לאפשר לרוכשים לשוב ולאכלס את הבית בזמן הקצר ביותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
ימותו שחצנים
| 24-01-2016 12:18
2
קישקוש מתחסד
רפי לאופרט | 24-01-2016 12:26
אם ממשלת ישראל מתנגדת להתיישבות שתודיע זאת קבל עם. אם היא מתנגדת להתיישבות יהודים אבל מתירה התיישבות ערבים שתודיע קבל אם היא מאמינה שליהודים מותר להתיישב רק אחרי שיש להם רישיון ולערבים מותר להתיישב היכן ומתי שהם רוצים שתודיע. מדיניות התיישבות אינה סוד ובוודאי שאינה סוד מול המתיישבים המיועדים. לשם מה נחוצים כל משחקי הכוח ופלפולי הלשון הללו?! אם החוק הוא שם המשחק, נא להפעילו כלפי הכול וכולם גם באיו"ש וגם בישראל, ללא משוא פנים. די לצביעות.
3
שטרן יכול לחסוך את תגובותיו.זה כבר ידוע מראש שתמיד הוא
ר | 24-01-2016 13:55
תומך ברשעים. נגד הרבנות ,נגד ההתיישבות, בעד הרפורמים.
4
ואתה בטח הוספת את זה לרשימת המצוות שלך. באיזה מדור?
???? | 24-01-2016 14:07
במדור "בנין" א"י? או שמא ישוב הערבים בא"י?
5
הבעיה היא שאנשים במפלגה שלך יטרפדו כל נסיון להרחיב את
דורון | 24-01-2016 14:28
ההתישבות. אם יעשו דברים בגלוי על כל שקל שמגיע לתוספת גגון לגן שעשועים ביו"ש נקבל גינויים מאובמה. ולכן, לצערינו עושים דברים שבשושו. ולכן יש את החטיבה להתיישבות. כדי שלא כל אחד שהיה שדרן בשישי בערב ירוץ למקרופון ויטען שבניה בעת הזאת (כאילו שבזמן אחר זה לגיטימי בעיניו) ביצהר ותפוח (הוא עדכן לאחרונה את המפות. מאז רצח פוגל איתמר זה בגושי התיישבות וזה לגיטימי) רק גורמת לבידודה הבינלאומי של ישראל.
6
אלעזר שטרן תמיד יהיה נגד הציונות הדתית. דעתו תמיד ידועה
איזה כיף שיש דבר ודאי אחד במדינה | 24-01-2016 14:41
אתה מתוק אלעזר! מקסים! משוגעים עליך!!! טיפש מחמד
7
חיסרון שלטון החוק
| 24-01-2016 17:53
"ידידי" שטרן תתאר לך אתה בתור אזרח קונה בית חוקי ואתה נכנס לגור בו כמו כל אדם בישראל אך שעניך צרי העין עושים הפגנות וכו והמשטרה היתה מעיפה אותך מהבית שקנית ממיטב כספך מה הייתה אומר כל הכבוד למשטרה אם חברי כנסת כמוך עקרון שלטון החוק הולך ופוחת צר לי על אחד כמוך שבוחר להיות פופוליסט מאשר אמיתי טוב על זה "נאמר אוי לרשע ואוי לשכנו" טו בשבט שמח
8
בית בחברון
אזרח | 26-01-2016 12:00
לכל הכתבנים מי יודע מה זה חוקי ומה לא חוקי איך קונים בית בשטחים ? .......... יש צורך לקבל אישור מהממשל