"איבדו את הבושה": ערוץ 20 השתלח בריבלין וחטף - סרוגים

"איבדו את הבושה": ערוץ 20 השתלח בריבלין וחטף

ערוץ 20 פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט נגד השתתפותו של ריבלין בוועידת 'הארץ' וחטף אש מהשמאל. "אתם לא תרגעו עד שרובי ריבלין ירצח?"

author-image
"איבדו את הבושה": ערוץ 20 השתלח בריבלין וחטף
  (לוגו ערוץ 20)

כחלק מהביקורת של ערוץ 20 נגד השתתפותו של נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, בוועידת 'הארץ', בה נטל חילק גם ארגון השמאל הקיצוני, 'שוברים שתיקה', ביממה האחרונה עלה בדף הפייסבוק של הערוץ פוסט המגנה את התנהלותו של ריבלין.

תחת הכותרת "הגיע הזמן לומר: במוסד הנשיאות אבדו את הבושה",נכתב: "גם אם מוסד הנשיאות יחרים את ערוץ 20, גם אם ערוץ 20 ישלם את המחיר על כך שהוא מנגח את הנשיא המאותרג ביותר בתולדות המדינה, הגיע הזמן לומר את האמת בקול רם: ריבלין עסוק בלייצג את עצמו ולא את עם ישראל".

עוד נכתב בפוסט כי "עם ישראל מאמין בצה״ל, מאמין שהם מסכנים את נפשם עבורנו יום וליל ומאמין שתפקיד הנשיא הוא לתמוך בהם.
נוכחותו של הנשיא ריבלין בכנס יחד עם הארגון הנאלח ״שוברים שתיקה״ היא חציה של קו אדום ובזיון למוסד הנשיאות. זכותו של ריבלין כאדם פרטי לעשות כל העולה על רוחו, אך כנשיא המדינה אסור לו לירוק בפרצופם של חיילי צה״ל. זה מביש. זה עצוב".

מי שתקף את ערוץ 20 בעקבות הדברים הוא אתר 'וואלה news', שטען כי "ערוץ 20 הכריז מלחמה על נשיא המדינה" וכינה את המתקפה על ריבלין כ"קמפיין נגד נשיא המדינה".

גם איש השמאל, אלדד יניב, יצא נגד ערוץ 20. "אתם לא תרגעו עד שרובי ריבלין ירצח?", כתב. "יצאתם מדעתכם. פשוט יצאתם מדעתכם. פעם זה היה שוליים. צל. עכשיו זה ערוץ טלוויזיה. ערוץ 20 צובע את רובי ריבלין בצבעי הפת״ח ומנהל נגד ריבלין קמפיין פייסבוק, שמזמין את עם ישראל להכפיש את ריבלין, כי הוא ״לא הנשיא שלי".

"מי אתם שתדברו ככה על רובי ריבלין? מי אתם שתדברו ככה על בן ירושלים? נגמרו הימים שככה תסיתו בבריונות נגד סמלי האומה עד שזה ייגמר ברצח. שתקנו כשהסיתו נגד רבין, דין מוסר, חבלי תלייה וארונות קבורה ברחובות ו״בדם ואש את רבין נגרש״. לא נשתוק יותר".

יניב הוסיף כי "ערוץ 20 מכנה את עצמו ערוץ מורשת. ערוץ פטריוטי. ערוץ יהודי. אם ערוץ 20 לא יפסיק עם הקמפיין הזה מייד ויתנער ממנו בכל הכח, נדע שערוץ 20 הוא לא פטריוט ישראלי ולא יהודי, כי מי שנוהג כך אין לו אלוהים בלב והוא צל אחד שחור".

גם יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת בוז'י הרצוג, פרסם גינוי משלו וכתב כי "לערוץ 20 נגמרה הבושה".

לדבריו: "מהבוקר תוקפים עורכי הערוץ בפראות את האזרח מספר 1, משתלחים באחד מסמלי השלטון והריבונות החשובים ביותר שלנו, מעזים, בחוצפה שלא ברור מאיפה גייסו, להטיף לו על אהבת ישראל כאילו שהם המציאו את הציונות".

"ערוץ 20 אמור להיות "ערוץ מורשת", על סמך העובדה הזו הוא קיבל את רשיונו, אבל כלל יסודי ועמוק שיודע כל אדם שמורשת ישראל חשובה לו הוא ש"דרך ארץ קדמה לתורה", ואת זה, כמובן, בחרו לשכוח בערוץ ה"מורשת".

על ריבלין עצמו כתב בוז'י: "נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין מוביל קו חשוב ואמיץ. הוא מגן על מדינת ישראל מעל כל במה, בלי לפחד ממלעיזים עלובים שתוקפים את עמדתו מכל עבר- והוא עושה את זה מתוך הכרה ציונית עמוקה, לא מתנצלת ולא מתחסדת, שבבסיסה, ואולי את זה צריכים ללמוד שם בערוץ 20, מורשת אמיתית של אהבת ישראל ואזרחיה".

מערוץ 20 נמסר בתגובה: "אנו לא חוזרים בנו מהביקורת הלגיטימית על השתתפותו של נשיא מדינת ישראל בכנס שבו משתתף הארגון הבזוי שוברים שתיקה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
ריבלין ה"נשיא" הגרוע בתולדות ישראל !!!
רופס עלוב והזויי. | 14-12-2015 18:29
2
כל הכבוד
ניסים | 14-12-2015 18:40
לערוץ 20-ערוץ ציוני באמת. טוב שיש ערוץ אמין.
3
אתם לא תרגעו עד שרובי ריבלין ירצח? -תודה על הפתרון
מישהו | 14-12-2015 19:07
כי מי שנוהג כך אין לו אלוהים בלב -עד-וד בוחן כליות ולב
4
צריך למנות את אורן חזן לנשיא
| 14-12-2015 21:02
הוא כבר ידע לשים את כל הסמולנים במקום הראוי להם
5
כל הכבוד ערוץ 20 טוב שיש מי שאומר את האמת
| 14-12-2015 22:50
6
איך לא חשבנו על זה ?
שי | 15-12-2015 12:58
איזה רעיון ניפלא לבחור באורן חזן לנשיאות...ואז גם נבין לאיזה שפל יורדים הימניים,..אין להם הרי אישיות ברמה גבוהה יותר אז בואו ניתבשם עם אורן חזן...
7
תגובה למשמיצים
יאיר | 15-12-2015 14:46
מציע לכל איש עסקים שוחר דמוקרטיה הסולד מהסתה ואלימות ופרועה לעשות בעיסקו למניעת הכנסות פרסום מערוץ 20 האלים והבלתי נסבל
8
רובי רבלין, אחד הנשיאים הכי טובים שהיו במדינת ישראל. הו
רוית | 16-12-2015 15:22
רובי רבלין, אחד הנשיאים הכי טובים שהיו במדינת ישראל. הוא מייצג את ארץ ישראל היפה, מנסה להסתדר עם כל צד בצורה הטובה ביותר. ערוץ 20. ערוץ מיותר. הלוואי שירד ויפנה את מקומו לערוץ של דברים טובים כמו ערוף הגיל השלישי. משהו שימושי ולא בית שימוש.