
פרופסור שקמה ברסלר, ממנהיגות המחאה נגד הממשלה, מתייחסת לדיווח המדאיג על תהליך השיקום המהיר מאוד של ארגון הטרור חמאס, ואומרת כי אינה מופתעת מכך.ברסלר שיתפה בחשבונה ברשת X את הדיווח לפיו מתאם פעולות הממשלה בשטחים, התריע כי הסיוע לעזה גבוה פי 2 מהנדרש וכי חמאס מתחזק בעקבות כך ומשתמש בסיוע ההומניטרי בכדי להשתקם כלכלית וצבאית.ברסלר כתבה: "המעשים מדברים בשם עצמם: עבור ממשלת הטבח, חמאס הוא נכס. גם היום. גם עכשיו".
נו מה נסגר? למה לתת לה במה? כל היום אתם עוסקים בה מתחיל להדאיג