חדשות

כזה עוד לא היה: איום חריג על ישראל

בצל ההסלמה בין ארה"ב לאיראן והרמזים של טראמפ על תקיפה נוספת, באיראן משגרים הבוקר איום חריג וחסר תקדים

כיפת ברזל
כיפת ברזל | צילום: דובר צה"ל

בזמן שהמתיחות באזור מגיעה לשיא חדש, באיראןמשמיעים היום (שלישי) איום ישיר וחסר תקדים בנוגע לתוכנית הגרעין של הרפובליקה האסלאמית.

אבראהים רזאאי, דובר הוועדה לביטחון לאומי בפרלמנט האיראני, הצהיר כי טהרן שוקלת ברצינות להעלות את רמת העשרת האורניום לרמה צבאית.

"אחת האפשרויות של איראן במקרה של מתקפה מחודשת יכולה להיות העשרה של 90%", אמר רזאאי בהתייחסו לתגובה האיראנית האפשרית למהלכים צבאיים נגדה.

הוא הוסיף וציין כי הנושא אינו נשאר בגדר איום בלבד: "אנו נבחן זאת בפרלמנט".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו