ברוך דיין האמת: הנעדרת נמצאה ללא רוח חיים - סרוגים

ברוך דיין האמת: הנעדרת נמצאה ללא רוח חיים

סוף טראגי לפרשת העדרותה של רחל לבטקין. בשבת בצהריים נמצאה באזור הקיבוץ צובה בהרי ירושלים, גופת אישה, כשהמסמכים שלידה שייכים לרחל לבטקין. גופתה הועברה למכון הפתולוגי באבו כביר לזיהוי סופי, כשהערכת המשטרה שלא מדובר באירוע פלילי אלא בהתאבדות.

ברוך דיין האמת: הנעדרת נמצאה ללא רוח חיים
  רחל לבטקין ז"ל

אמש נמצאה גופת אישה באזור קיבוץ צובה בהרי ירושלים.

לפי הערכת המשטרה, ככל הנראה מדובר בגופתה של הנעדרת רחל לבטקין, שנעדרה למעלה מחודשיים. הערכה ככל הנראה תהפוך לודאית בשל המסמכים שנמצאו בסמוך לגופה, שהיו שייכים ללבטקין.

מבדיקה ראשונית של הזירה, לא עולה חשש של מעשה פלילי, ומתגבר החשד כי מדובר בהתאבדות. גופתה של לבטקין הועברה לנתיחה במכון הפתולוגי באבו כביר, לזיהוי סופי ומוחלט.

לבטקין, נראתה לאחרונה לפני למעלה מחודשיים, בשכונת קרית היובל בירושלים ומאז לא יצרה קשר עם בני משפחתה. המשפחה פנתה לציבור כדי שזה יעזור בחיפושים אחריה, וכאמור אתמול הסתיימה הפרשה באופן טרגי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עצוב
אורי | 26-12-2010 8:42
2
ברוך דיין האמת
אהבת ישראל | 26-12-2010 9:10
3
מתי הלוויה
שירלי | 26-12-2010 9:28
4
הלוויה התקיימה ביום רביעי. בואו לניחום אבלים
הבחורה כנראה נרצחה | 03-01-2011 9:42
הבחורה נרצחה, אלא שאין אפשרות לבדוק את הפרטים (היא למדה למבחן כמה ימים, תיכננה מסיבת יום הולדת בעוד שבועיים). חבל שחלף זמן רב כל כך ואי אפשר לבדוק בשטח. הלוויה אכן היתה ע"ס שהיא נרצחה ולא התאבדה. תתפללו לעילוי נשמתה ולמציאת הרוצחים: רחל רבקה בת שרה אהרונה זיסל הי"ד