משפט ופלילים

חשד להתעללות: תינוק אושפז עם דימום בראשו, ההורים נעצרו

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהגיע דיווח מבית חולים על תינוק בן 8 חודשים שאושפז עם דימום בראשו. ההורים נעצרו בחשד להתעללות בבנם

חשד להתעללות: תינוק אושפז עם דימום בראשו, ההורים נעצרו
צילום: אילוסטרציה צילום: הדס פורוש/ פלאש 90

עוד פרשת התעללות נחקרת: המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי עצרה זוג הורים אשר חשודים בהתעללות בבנם בן ה-8 חודשים. ההורים נעצרו לאחר שהתינוק אושפז בבית החולים עם דימום פנימי בראשו.

החקירה החלה לאחר שלמשטרת עכו הגיע דיווח מבית החולים, על תינוק שאושפז ב-19 במרץ עם דימום בראשו. עם קבלת הדיווח והמסמכים הרפואיים, הוצאו צווי מעצר לזוג ההורים.

במשטרה אמרו כי ההורים נעצרו 3 ימים לאחר קבלת הדיווח מבית החולים, והם הובאו לחקירה בתחנה - בסיומה נכלאו. היום בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצר ההורים ביומיים נוספים, עד ה-27 במרץ

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות