חדשות צבא ובטחון

לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני בדרום לבנון

דובר צה"ל נפצע באורח בינוני בדרום לבנון. דובר צה"ל מסר: "החייל נפצע מרסיסים שאינם מירי אויב"

לוחמי צה"ל בדרום לבנון - אילוסטרציה
לוחמי צה"ל בדרום לבנון - אילוסטרציה | צילום: (דובר צה"ל)

דובר צה"ל מסר כעת (שלישי) כי מוקדם יותר היום לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני כתוצאה מתאונה מבצעית במהלך פעילות בדרום לבנון.

הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה. החייל נפצע מרסיסים שאינם מירי אויב.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי היום בבוקר פונה לחדר הלם ברמב"ם לוחם צה"ל שנפצע בזירת הלחימה בלבנון. הפצוע שמצבו הוגדר בינוני טופל בחדר הלם.

עד כה, מאז תחילת מלחמת שאגת הארי פונו לרמב"ם 23 חיילים מזירת המלחמה בצפון, ולמעלה מ 200 אזרחים טופלו עקב פציעות הקשורות למלחמה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות