פעיל הימין מרדכי דוד, נתקל פעמים רבות בוויכוחים עם אנשי שמאל שמטיחים בו: "איך בכלל אתה מעז לדבר? לא עשית צבא".
ובכן, נראה שלפעיל הימין נמאס ובסרטון חדש הוא מסביר מה הסיבה לכך. בדבריו טען דוד: "משתמט זה אחד שמעצמו לא רוצה ללכת להילחם, אצלי הסיפור הוא שהצבא לא רוצה אותי. מי שיודע וזה סיפור ארוך מדובר בעבר פלילי, ניסיתי מספר פעמים לפנות לעורכי דין אבל לא הצלחתי לסדר את זה".
לסיום הוא הוסיף: "בשורה התחתונה: הצבא לא רוצה אותי".





תגובות
לא רק הצבא לא רוצה
בדיוק נפתחו המיונים לתלפיות. תנסה.
@דובי כולם גוייסו
למה אתה צוחק?
מי יודע כמה ממפגיני קפלן האלימים לא גוייסו?
@דובי אם אתה יודע, כתוב. ואם לא, אולי עדיף שתשתוק.
ענק...... אתה מתכוון אולי לשוק תלפיות (חיפה)..... לא נראה לי שירצו אותו גם שם...
עשיתי צבא אתה תורם המון בדרכך אני אישית גאה בך אתה הייתה ילד שובב לא עשיתי מעשים פליליים ברמת פשע אתה אחלה בחור