חדשות בארץ

מרדכי דוד שם קץ לשמועות: "זו הסיבה שלא התגייסתי"

פעיל הימין מרדכי דוד התייחס לשאלה שנשאלת הכי הרבה בענייניו: מדוע לא עשית צבא? זו התשובה שלו

מרדכי דוד
מרדכי דוד | צילום: צילום: טל גל/ פלאש 90

פעיל הימין מרדכי דוד, נתקל פעמים רבות בוויכוחים עם אנשי שמאל שמטיחים בו: "איך בכלל אתה מעז לדבר? לא עשית צבא".

ובכן, נראה שלפעיל הימין נמאס ובסרטון חדש הוא מסביר מה הסיבה לכך. בדבריו טען דוד: "משתמט זה אחד שמעצמו לא רוצה ללכת להילחם, אצלי הסיפור הוא שהצבא לא רוצה אותי. מי שיודע וזה סיפור ארוך מדובר בעבר פלילי, ניסיתי מספר פעמים לפנות לעורכי דין אבל לא הצלחתי לסדר את זה".

לסיום הוא הוסיף: "בשורה התחתונה: הצבא לא רוצה אותי".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

28
18
מתי
27.05.26

לא רק הצבא לא רוצה

17
ארמנד
24.03.26

בדיוק נפתחו המיונים לתלפיות. תנסה.

1
ברוך
01.06.26

@דובי כולם גוייסו

2
מישה
24.03.26

למה אתה צוחק?

3
דובי
25.03.26

מי יודע כמה ממפגיני קפלן האלימים לא גוייסו?

4
יוסי מירושלים
28.03.26

@דובי אם אתה יודע, כתוב. ואם לא, אולי עדיף שתשתוק.

5
גלעד
28.03.26

ענק...... אתה מתכוון אולי לשוק תלפיות (חיפה)..... לא נראה לי שירצו אותו גם שם...

16
דני מועלם
24.03.26

עשיתי צבא אתה תורם המון בדרכך אני אישית גאה בך אתה הייתה ילד שובב לא עשיתי מעשים פליליים ברמת פשע אתה אחלה בחור