חדשות צבא ובטחון

צה"ל חושף: טילים איראנים ששוגרו לעבר ישראל - נפלו בלבנון

דוברת צה"ל בערבית חשפה שני טילים בליסטיים ששוגרו אמש מאיראן לעבר ישראל - נפלו בשטח לבנון: "המסר ברור: איראן וחיזבאללה אינם מגנים על לבנון - הם פוגעים בה"

הפגיעות בלבנון
הפגיעות בלבנון | צילום: דובר צה"ל

דוברת צה"ל בערבית, סא"ל אלה ואויה, חשפה היום (שני) כי שני טילים בליסטיים ששוגרו אמש מאיראן לעבר ישראל - נפלו בשטח לבנון.

"אמש שיגר משטר הטרור האיראני שני טילים לעבר מדינת ישראל - אשר נפלו בשטח לבנון" אמרה ואויה. "חיזבאללה, שמכנה את עצמו 'מגן לבנון' הוא בכלל מגן משטר הטרור האיראני".

"המציאות ברורה: חיזבאללה הקריב את תושבי לבנון בכניסה למלחמה בשל אינטרסים איראניים. והנה עכשיו, זה מגיע כבר לפגיעה ישירה של המשטר האיראני בתושבי לבנון" הוסיפה. "המסר ברור: איראן וחיזבאללה אינם מגנים על לבנון - הם פוגעים בה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות