
מנהיג ארגון הטרור החות'י בתימן, עבד אל-מלכ אל-חות'י, הצהיר אמש (שישי) כי הארגון מתכונן לסבב הלחימה הבא מול ישראל. בנאום פומבי אמר: "אנו מתכוננים לסיבוב הבא ועובדים על כך יומם ולילה, כי אנו מודעים למה שהאויבים מחפשים ומתכננים".
דברים אלו נאמרו לאחר חיסול בכירים רבים מהממשלה החות'ית במבצע "טיפת מזל" בתימן בחודש אוגוסט האחרון.
נזכיר כי על פי הערכות מודיעיניות רבות, החות'ים בתימן עשויים להגביר בעתיד את מתקפות הכטב"מים שלהם על ישראל, ואף העבירו את הידע שצברו לאיראן ולשלוחותיה האחרות באזור.
במקביל, נשיא איראן טען כי מדינתו נמצאת במלחמה כוללת עם ישראל, ארה"ב ואירופה, ושיגר מסר לישראל, לפיו אם היא תפתח במבצע נוסף "היא תחטוף מכה קשה".
איראן באיום חדש על ישראל: "יחטפו מכה קשה"
צריך לתת מכת מנע כנגד החותים עד כדי מחיקתם עוד לפני המתקפה על אירן