שר התפוצות
קרא הבוקר (רביעי) בראיון בכאן רשת ב', "לחקור עד תום" את
פרשת קטאר-גייט
וה
חשד שאנשי לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עבדו בשירות דוחא
.
"קטאר מדינת אויב מצורעת. זה פשע לעבוד איתה", הוא אמר. "תחקור, בוודאי שתחקור. אני חושב שהחשיפה של גרינצייג (אבישי – מ"א) מזעזעת. הדברים צריכים להיחקר עד תומם".
עוד אמר שיקלי: "התכתובות בין איינהורן לפלדשטיין מעלות לכאורה שיש פה פעילות שנועדה להיטיב עם הקטארים". כשנשאל אם גם תמורת כסף, הוסיף: "אני מניח שאיינהורן בוודאי. זה נראה רע מאוד. אין לי שום דרך להגן על הדבר הזה – זה נראה מזעזע, לא פחות".
עוד באותו נושא
סקר מנדטים: למרות פרשת קאטרגייט – גוש נתניהו מתחזקחדשות סרוגים

תגובות
דעתי הינה: בקרוב מאד נתניהו יקים ועדה שתבטל את קיום התפוצות ושיקלי ישאר מחוסר אבודה