חדשות

וידוי דרמטי: "לא סולח לעצמי שלקחתי חלק בסרבנות"

טייס קרב שהודיע בעבר על הפסקת התנדבותו לשירות מילואים - מתייצב מול המצלמה ומודה: "אני לא יכול לסלוח לעצמי, זה קורע אותי"

וידוי דרמטי: "לא סולח לעצמי שלקחתי חלק בסרבנות"
צילום: אילוסטרציה (דובר צה"ל)

טייס קרב שהודיע בעבר על הפסקת התנדבותו, אמר בריאון אצל נוה דרומי ב-i24NEWS כי הוא מכה על חטא על השתתפותו במערך הסרבנות.

"זה קורע אותי מבפנים כי אני מתנגד לזה. אני מתקשה מאוד לסלוח לעצמי, אני מיוס. הדמעות יורדות ויורדות". עוד הוא הוסיף: "אנחנו צריכים לעמוד איתן ולהגיד שהצבא הוא מחוץ לתחום".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

165
121
1א לנצח
10.12.25

כל הכבוד ! מודה ועוזב ירוחם.