חדשות

שבוע אחרי שיצא משבי החמאס: רום ברסלבסקי שוחרר מבית החולים

רום ברסלבסקי, ששב לפני שבוע משבי ארגון הטרור חמאס בעזה אחרי 738 ימים, שוחרר ממתחם השבים במרכז הרפואי שיבא תל השומר

רום ברסלבסקי נפגש עם בני משפחתו
רום ברסלבסקי נפגש עם בני משפחתו | צילום: דובר צה"ל

רום ברסלבסקי, ששב לפני שבוע משבי ארגון הטרור חמאס בעזה אחרי 738 ימים, שוחרר היום (שני) ממתחם השבים במרכז הרפואי שיבא תל השומר. מבית החולים נמסר: "צוות המרכז הרפואי ימשיך ללוות את השבים מהשבי ובני משפחותיהם במסגרת מרכז ״שבים לחיים״. אנו ממשיכים לחכות ולייחל לשובם של כל החטופים לישראל".

אמש שוחררו שישה שורדי שבי מבית החולים וחזרו לביתם: מקסים הרקין, יוסף חיים אוחנה האחים דוד ואריאל קוניו והאחים גלי וזיו ברמן.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
Smso
21.10.25

כדאי לדייק... שוחרר ממחלקת השבים ועבר לשיקום בבית החולים. בריאות הנפש והגוף