חדשות

הטרגדיה ברפיח: ראש הממשלה ספד את הלוחמים שנפלו

חמאס הפר את הפסקת האש ובתקרית ברפיח נפלו רס״ן יניב קולא וסמ״ר איתי יעבץ מחטיבת הנח״ל. ראש הממשלה נתניהו ספד להם, שלח תנחומים למשפחות ואיחל החלמה לפצועים

הטרגדיה ברפיח: ראש הממשלה ספד את הלוחמים שנפלו
צילום: חיים צח/ לע״מ

לאחר שהותרה לפרסום התקרית ברפיח בה נפלו שני לוחמים, במתקפת חמאס שהפרה באופן חמור את הפסקת האש. ראש הממשלה נתניהו ספד לנופלים.

נתניהו הודיע: "בשם כל עם ישראל, רעייתי ואני שולחים את תנחומינו מעומק הלב למשפחותיהם של לוחמי חטיבת הנח״ל – רס״ן יניב קולא ז״ל וסמ״ר איתי יעבץ ז״ל, שנפלו בתקרית הקשה ברפיח."

עוד הוסיף: "אני שולח גם איחולי החלמה מהירה לפצועינו באותה תקרית."

ראש הממשלה שיבח את רוח הלחימה של השניים שנפלו במהלך פעילות נגד מחבלי חמאס: "יניב ואיתי ז״ל נלחמו בעוז מול מרצחי החמאס כדי לשמור על ביטחון ישראל. אומץ ליבם וגבורתם יהיו נצורים בליבנו לעד."

לסיום בירך נתניהו: "יהי זכרם ברוך."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
2
יהודיה גאה
19.10.25

די הלב נקרע עלה מניין הנופלים במודיעין מכבים רעות ל40 ילדים וילדות נפלאים דייייי