הרב שטרן בעצרת לזכר שירה בנקי: להימנע מקיום הפגנות לא צנועות

הרב שטרן בעצרת לזכר שירה בנקי: להימנע מקיום הפגנות לא צנועות

הרב אריה שטרן השתתף הערב בעצרת הסובלנות לזכרה של שירה בנקי ואמר: יש למעט בחילולי שבת בעיר הקודש ולהימנע מקיום הפגנות לא צנועות כדי לשמור על קדושתה של ירושלים"

הרב שטרן: להימנע ממצעד הגאווה בירושלים
  להימנע מהפגנות לא צנועות בירושלים. הרב שטרן (פלאש90)

רבה של ירושלים הרב אריה שטרן השתתף הערב (ה') בעצרת הסובלנות לזכרה של שירה בנקי ז"ל שנרצחה במצעד 'הגאווה' בעיר לפני כחודש על ידי רוצח חרדי.

בעצרת בה השתתפו אישי ציבור נוספים בהם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ורחלי פרנקל, הוזמן רבה של ירושלים להיות הנואם הראשון של האירוע אמר כי העצרת לא צריכה להיקרות עצרת לקידום הסובלנות אלא עצרת לחיזוק האהבה. הרב אמר כי יש למעט בחילולי שבת בעיר הקודש ולהימנע מקיום הפגנות לא צנועות במטרה לשמור על קדושתה של ירושלים.

הרב שטרן ציטט את חז"ל ואמר כי חיזוק אהבה זה כלל גדול בתורה וזה דבר יסודי שעליו אנו מצווים בתורתו ואמנותנו.

"האהבה הזאת מבוססת על מה שנכתב בפרשת השבוע ביום בו נהיינו לעם. כולנו ערבים זה לזה ומחויבים זה לזה". עוד הוסיף הרב כי כשיש שמחה, היא שמחה של כולנו וכשיש צער חס וחלילה הוא צער של כולנו. "בפרשת השבוע אנו לומדים על כריתת הברית שעם ישראל נהיה לעם, ובו כרתנו ברית בינינו.מתוך כך צריך להבין שגם אם מישהו עושה משהו שלא נוח, אנחנו צריכים להמשיך לאהוב. גם כשיש משהו כואב, אבא לא מפסיק לאהוב את הילדים שלו כך אנו מרגישים וכך אנחנו צריכים לחיות. בכל עניין ובכל זמן האהבה הגדולה שבינינו צריכה להישאר חזקה".

20150903_201516

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שטרן בעד לממש את רצונו של הרוצח בושה
שי | 03-09-2015 22:01
2
תהומות החרפה
אורי קירשנבום | 04-09-2015 2:22
מתוך כך צריך להבין שגם אם מישהו עושה משהו שלא נוח, אנחנו צריכים להמשיך לאהוב - הבנתם? מצעד הגאווה זה משהו "לא נוח". זה תמצית הסיפור של החרפה אליה הדרדר הציבור הד"ל
3
תמכנו בו ואז הוא סרח. ממש כמו ריבלין.
יאיר | 04-09-2015 14:21
אתר סרוגים שכח לציין שאת הכנס אירגנו "הבית הפתוח", והארגון של הלהט"בים הגאים בתועבותיהם. לבוא לאירוע כזו ולדבר על "אהבה" - מתאים יותר לרבאיי רפורמי.
4
מהתגובות מבינים שהרב שטרן פועל בדיוק איך שצריך
| 06-09-2015 1:12
אם מגיב 1 תוקף "משמאל" ומגיבים 2,3 תוקפים מ"ימין" סימן שלירושלים נבחר הרב הנכון שלא מפחד מאף אחד ופועל לפי האמת