יו"ר ארגון 'נעמת' גליה וולוך פנתה ליו"ר ומנכ"ל חברת המשקאות 'טמפו' ז'ק בר, זאת לאחר שקיבלה בימים האחרונים פניות רבות מנשים אשר התלוננו על פרסום חוצות ענק אשר הוצב בימים האחרונים ומתפרס מעל בניין מטה החברה הממוקם בסמוך לכביש החוף בכניסה לעיר נתניה.

"בשנים האחרונות בוחרת חברת 'טמפו' לקדם את מותג הבירה 'גולדסטאר' באמצעות סדרת פרסומות בוטה, שכל תכליתה הינה האדרת גברים על חשבונן של נשים, המוצגות פעם אחר פעם כדמויות חלשות ונלעגות, או כפי שאתם מיטיבים לנסח בפרסומכם : 'תגיד תודה שאתה גבר!', כתבה בפנייתה.

"אני פונה אלייך היום לאחר פניות שקיבלתי מנשים אשר עברו על כביש החוף וקיבלו חלחלה מהפרסומת הכל כך מזלזלת שפרסתם בגאון על מטה החברה, פרסומת שכולה חגיגה של טעם רע שאין לו מקום במרחב הציבורי. לצערי, ניכר כי תפיסת עולמכם היא לא פחות ממעוותת, שכן בעולמה של 'טמפו' לא רק שנשים הן אינן קהל יעד ראוי למותג, הן גם מושג ללעג בעבור הגבר הישראלי, הלוגם את המשקה בהנאה בעודו מודה על 'שלא עשני אישה' ".

"אדוני היו"ר, התנהלות החברה מבהירה לי בצורה ברורה כי היא איננה רואה בי לקוחה הראויה למותג 'גולדסטאר'. אני לעומת זאת, בוחרת שלא להיות לקוחה של אף אחד ממותגי החברה המשווקים על ידכם. שכן אם כאישה אינני טובה מספיק לשתות 'גולדסטאר', אפסיק לשתות גם את מותגי פפסי, בירה נשר, ג'אמפ, סיידר הגליל, הייניקן, וכל מותג אחר המיוצר ו/או משווק על ידכם. הריני להודיעך כי בכוונתנו לפרסם את רשימת המותגים המלאה בעמוד הפייסבוק של ארגון 'נעמת' ולקרוא לנשות ישראל לחשוב האם ברצונם לתת יד לארגון המקדש שוביניזם בצורתו הנחותה ביותר"

יו"ר ארגון נעמת גליה וולוך: "במשך שנים שמה לה החברה כמטרה להאדיר את ציבור הגברים על חשבון נשות ישראל באמצעות סדרת פרסומות בעלות אופי שוביניסטי מובהק- היום אנחנו אומרות מספיק. כיו"ר ארגון הנשים הגדול בישראל, ולפני הכל- כאישה, החלטתי שלא אמשיך לצרוך את מוצרי החברה, זאת עד אשר יחליטו ב'טמפו' לשנות התנהלותם. אני מזמינה את הציבור בכלל, ואת נשות ישראל בפרט להיכנס אל עמוד הפייסבוק של הארגון, שם תפורסם רשימת מוצרי החברה ולהחליט האם להמשיך ולתמוך בחברה הפוגעת במחצית מאוכלוסיית ישראל".