יו"ר סיעת הבית היהודי השר נפתלי בנט הגיב על פרסום דו"ח ועדת החקירה של האו"ם: "לפני זמן קצר התבשרנו על דוח האו"ם. זה דוח שנולד בחטא וייקבר בחרפה, זה דו"ח עם דם על הידיים"
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
יו"ר סיעת הבית היהודי השר נפתלי בנט הגיב על פרסום דו"ח ועדת החקירה של האו"ם: "לפני זמן קצר התבשרנו על דוח האו"ם. זה דוח שנולד בחטא וייקבר בחרפה, זה דו"ח עם דם על הידיים"
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות