בשעה זו מתקיים ביישוב מבוא חורון תרגיל משותף ל'איחוד הצלה' וזק"א במסגרת "נקודת מפנה". התרגיל מדמה פגיעת טילים במבנה ישיבה שגרמו למספר רב של נפגעים במספר זירות. בתרגיל 450 נפג"מים (נפגעים מדומים) מרביתם תלמידי הישיבה במבוא חורון.
בתרגיל משתתפים: עשרות רופאים, פרמדיקים וחובשים של 'איחוד הצלה' שמתרגלים הגשת עזרה ראשונה לנפגעים וחילוץ לכודים, לצד עשרות מתנדבי זק"א שמטפלים בגופות ההרוגים המדומים ופתחו 'תחנת איסוף חללים'.
נשיא 'איחוד הצלה', אלי ביר, מסר: "ישראל מאוימת בעשרות תרחישים ביניהם נפילת טילים במרכז הארץ עם אלפי נפגעים. כארגון חירום עם 2,500 אנשי רפואה מתנדבים בכל הארץ אנו מתאמנים על מנת להיות מוכנים לכל תסריט".
יו"ר זק"א יהודה משי זהב הוסיף: "במציאות הנוכחית בישראל התרגיל הזה חשוב לאין ערוך".
תמונות מתוך התרגיל










תגובות
התירגול מיותר יש חסדי שמיים אם אין אז הישיבה מיותרת וצריך להתגייס. כך או כך יש פה כשל לוגי