פינה שבועית חדשה בסרוגים – "רק אומר": כשחוק מגיע לכותרות, מה הציבור באמת שומע? לרוב לא את כל התמונה. סביב חוק הקולנוע נבנה נרטיב של “סכנת צנזורה”, אבל בתקשורת כמעט ולא דובר על מטרתו המקורית: שהקולנוע הציבורי יהיה בראש ובראשונה קולנוע לציבור.

רק אומר יותם 1
מאבק על חוק הקולנוע הוא שיעור בסיסי בתקשורת: איך סיפור מסוים מקבל הדגשה, ואחר- מושתק. התוצאה של אותו הסיקור? רוב הציבור נשאר עם גרסה חלקית של המציאות, ועמדה מגובשת ומוחלטת עוד לפני שבדק את העובדות. אז אולי אולי הגיע הזמן שאנחנו כציבור בעל כוח הבחירה נתחיל לשאול את עצמנו, לא רק מה כתוב בחוק – אלא מי מרוויח מהדרך שבה הוא מוצג לנו
תגובות
איזה כתבה הזויה ושקרנית... הנדסת תודעה כמיטב המסורת של תקשורת הימין הדתי... ההרגשה שלי כאדם חילוני זה שהממסד הדתי-ימני הכריז מלחמה לכלות אותי ולא להשאיר מקום בישראל לתרבות החילונית העשירה והיפה שאחראית להקמת מדינת ישראל. חסר לכם משהו בציונות הדתית? כבר יש לכם מערכת חינוך שלכם, יש לכם ישיבות הסדר שדואגות לילדים שלכם לשירות צבאי מקוצר, יש לכם תקציבים של מיליארדים לכל מיני פרוייקטים של "מורשת" ואלפי ג'ובים מיותרים על חשבון הציבור, למה גם לקחת את כבשת הרש של הציבור החילוני?? אתם מגזימים עם ההתערבות הבוטה שלכם בחיים שלנו וזה בסוף יעוף עליכם בחזרה כמו בומרנג...