חדשות טלוויזיה

דרמה בבית האח הגדול: הדייר האהוב פונה לבית החולים

יוסי בובליל אושפז בבית החולים שערי צדק בעקבות חולשה, אך לאחר בדיקות שוחרר לביתו וחזר לתוכנית "האח הגדול" כשמצבו הבריאותי יציב

מנחי האח הגדול, גיא זו ארץ ולירון ויצמן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
מנחי האח הגדול, גיא זו ארץ ולירון ויצמן (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90) | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יוסי בובליל, הדייר המוכר מ"האח הגדול", פונה בסוף השבוע האחרון לבית החולים שערי צדק בירושלים, כך פורסם באתר 'ישראל היום'. על פי הדיווח של ערן סויסה, הפינוי בוצע בעקבות תחושת חולשה שחווה, וההפקה ליוותה אותו לכל אורך הדרך, תוך שמירה על פרטיותו.

לאחר סדרת בדיקות רפואיות, התקבלו תוצאות חיוביות, ובובליל שב לביתו ולבית האח הגדול. בתו, עינב, הרגיעה את הציבור והבהירה כי מדובר במצב בריאותי קל, שלא קשור לבעיות לב.

הפקת התוכנית נמנעה מלתת פרטים נוספים, תוך שמירה על חיסיון רפואי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות